Hämeenlinna

Kansallinen Lastenliitto - Hämeenlinnan paikallisyhdistys ry kuuluu Hämeen piirijärjestöön. Yhdistyksemme järjestää kerho-, leiri- ja retkitoimintaa eri ikäisille lapsille ja lapsiperheille.

HALLITUS 2014

Puheenjohtaja Saija Hieta
Iija Filen
Laura Reijomaa
Pauliina Hirviniemi-Hakala
Marjo Mattila

JÄSENMAKSU

Hämeenlinnan Lastenliiton jäsenmaksu vuonna 2014 on jäseniltä 17 euroa ja kannatusjäseniltä vähintään 17 euroa.

13.1.2014 - 17:00 - 28.4.2014 - 18:00

Satu- ja sirkusjumpassa liikutaan ja leikitään erilaisten teemojen siivittäminä. Teemat nivoutuvat satujen ja sirkustelun ympärille, ja jumpassa hyödynnetään erilaisia materiaaleja ja välineitä. Jumpassa pääosassa ovat liikkumisen riemu ja oppimisen ilo - jumppa sopii siis jo aiemmin kerhossa käyneille tai uusille tulokkaille.

Mikäli kerholaisia on paljon, ryhmä jaetaan kahteen osaan. Tällöin ensimmäinen ryhmä jumppaa klo 17-18 ja toinen klo 18-19.

Kerho alkaa 13.1. ja päättyy 28.4. Talvilomaviikolla kerhokertaa ei ole.

Kerhon hinta on 39€/kevätlukukausi.

14.1.2014 - 18:00 - 29.4.2014 - 19:00

Liikuntakerho Liikka-Leijonat on uusi, 1.-3. –luokkalaisille suunnattu liikunnallinen kerho. Kerhossa pelaamme perinteisiä joukkuepelejä sovelletuin säännöin, tempaudumme temppuradan pyörteisiin, tutustumme liikuntaleikkien maailmaan. Mahdollisuuksien mukaan kerholaiset pääsevät vaikuttamaan kerhon sisältöön.

Kerho kokoontuu tiistaisin kello 18.00-19.00 Ortelan koululla.

Kerhokauden hinta 39€.

Valitettavasti liikuntakerhomme ei tänä keväänä toteutunut.

16.1.2014 - 16:30 - 24.4.2014 - 17:30

Taidekerhossa taiteillaan ja askarrellaan erilaisia materiaaleja ja tekniikoita käyttäen. Kerhossa pyritään tutustumaan monipuolisesti erilaisiin materiaaleihin ja hyödyntämään kierrätysmateriaaleja mahdollisuuksien mukaan.

Kerho alkaa 16.1. ja päättyy 24.4. Talvilomaviikolla kerhokertaa ei ole.

Kerhon hinta on 49€/kevätlukukausi.

8.8.2013 - 11:38

Hämeenlinnan kerhotarjontaan ilmoittautuminen on alkanut. Lisätietoja löydät Hämeenlinnan yhdistyksen omalta sivulta. Kerhotarjontaa pyritään laajentamaan vielä syyslukukauden aikana ja mahdollisista uusista kerhoista ilmoitetaan sivulla myöhemmin. Tiedot päivitetään myös Hämeen Lastenliiton Facebook-sivulle.

Tilaa syöte Hämeenlinna