Hämeenlinna

Kansallinen Lastenliitto - Hämeenlinnan paikallisyhdistys ry kuuluu Hämeen piirijärjestöön. Yhdistyksemme järjestää kerho-, leiri- ja retkitoimintaa eri ikäisille lapsille ja lapsiperheille.

Syksyn 2014 kerhojen lisätiedot ja kerhoilmoittautumiset osoitteessa www.teemakerhot.fi/hame/hameenlinna

HALLITUS 2014

Puheenjohtaja Saija Hieta
Iija Filen
Laura Reijomaa
Pauliina Hirviniemi-Hakala
Marjo Mattila

JÄSENMAKSU

Hämeenlinnan Lastenliiton jäsenmaksu vuonna 2014 on jäseniltä 17 euroa ja kannatusjäseniltä vähintään 17 euroa.

29.10.2014 - 09:41

KANSALLINEN LASTENLIITTO - HÄMEENLINNAN PAIKALLISYHDISTYS RY:N SYYSKOKOUS

Aika: 10.11.2014 kello 18.00

Paikka: Kaivokatu 16, 3. krs, Hämeenlinna

Kokouksessa käsitellään sääntöjen 8 § määräämät syyskokoukselle kuuluvat asiat.

Kokouksessa kahvitarjoilu.

Tervetuloa!

Kansallinen Lastenliitto – Hämeenlinnan paikallisyhdistys ry:n hallitus

12.8.2014 - 11:17

Hämeenlinnan Lastenliiton syyskauden kerhoilmoittautumiset ovat käynnistyneet. Kerhotoimintamme löytyy nykyään osoitteesta www.teemakerhot.fi

Kerhotarjontamme tarkentuu vielä elokuun aikana tila- ym. asioiden selvittyä. Tervetuloa mukaan toimintaan!

8.8.2013 - 11:38

Hämeenlinnan kerhotarjontaan ilmoittautuminen on alkanut. Lisätietoja löydät Hämeenlinnan yhdistyksen omalta sivulta. Kerhotarjontaa pyritään laajentamaan vielä syyslukukauden aikana ja mahdollisista uusista kerhoista ilmoitetaan sivulla myöhemmin. Tiedot päivitetään myös Hämeen Lastenliiton Facebook-sivulle.

Tilaa syöte Hämeenlinna