Hämeenlinna

Kansallinen Lastenliitto - Hämeenlinnan paikallisyhdistys ry kuuluu Hämeen piirijärjestöön. Yhdistyksemme järjestää kerho-, leiri- ja retkitoimintaa eri ikäisille lapsille ja lapsiperheille.

Kevään 2015 kerhojen lisätiedot ja kerhoilmoittautumiset osoitteessa www.teemakerhot.fi/hame/hameenlinna

HALLITUS 2015

Puheenjohtaja Saija Hieta
Iija Filen
Laura Reijomaa
Marjo Mattila

JÄSENMAKSU

Hämeenlinnan Lastenliiton jäsenmaksu on vuonna 2015 on 17 euroa, perhejäsenmaksu 17 euroa ja jäsenmaksu kannatusjäseniltä vähintään 17 euroa.

29.10.2014 - 09:41

KANSALLINEN LASTENLIITTO - HÄMEENLINNAN PAIKALLISYHDISTYS RY:N SYYSKOKOUS

Aika: 10.11.2014 kello 18.00

Paikka: Kaivokatu 16, 3. krs, Hämeenlinna

Kokouksessa käsitellään sääntöjen 8 § määräämät syyskokoukselle kuuluvat asiat.

Kokouksessa kahvitarjoilu.

Tervetuloa!

Kansallinen Lastenliitto – Hämeenlinnan paikallisyhdistys ry:n hallitus

12.8.2014 - 11:17

Hämeenlinnan Lastenliiton syyskauden kerhoilmoittautumiset ovat käynnistyneet. Kerhotoimintamme löytyy nykyään osoitteesta www.teemakerhot.fi

Kerhotarjontamme tarkentuu vielä elokuun aikana tila- ym. asioiden selvittyä. Tervetuloa mukaan toimintaan!

8.8.2013 - 11:38

Hämeenlinnan kerhotarjontaan ilmoittautuminen on alkanut. Lisätietoja löydät Hämeenlinnan yhdistyksen omalta sivulta. Kerhotarjontaa pyritään laajentamaan vielä syyslukukauden aikana ja mahdollisista uusista kerhoista ilmoitetaan sivulla myöhemmin. Tiedot päivitetään myös Hämeen Lastenliiton Facebook-sivulle.

Tilaa syöte Hämeenlinna