Kerhot

Tutustu kerhotoimintaamme Pirkanmaalla!

Pirkanmaan alueella Lastenliitto järjestää koulujen työaikoina viikoittaista kerhotoimintaa Tampereella.

Lastenliitossa voi harrastaa matalalla kynnyksellä liikuntaa, kokkailua, taidetta, tiedettä, keppihevostelua, sarjakuvia ja paljon muuta.  Ryhmien koot vaihtelevat teeman ja lasten iän mukaan.

Lastenliiton kerhoissa on aina palkatut aikuiset ohjaajat. Ohjaajamme suunnittelevat ja toteuttavat kerhot teeman ympärille ja vastaavat kerhon toteutuksesta.

Tampereen Lastenliitto etsii sitoutuneita vastuuohjaajia alakoululaisten kokkiryhmiin!

Oletko vastuuntuntoinen, luotettava ja idearikas persoona, joka tykkää toimia lasten kanssa? Etsimme täysi-ikäistä vastuuohjaajaa Hatanpään koululla järjestettäviin Kokkiryhmiimme!

Ohjaajan tehtäviin kuuluu toiminnan itsenäinen suunnittelu ja ryhmän ohjaaminen sekä alkujärjestelyt/loppusiivoukset ryhmän kokoontumiskerroilla. Olethan kaikki huomioonottava, rohkaiseva ja motivoitunut ohjaaja. Meille ryhmätoiminnan laatu ja turvallisuus ovat yhtä tärkeitä kuin lasten viihtyvyys ja iloisuus. Haluamme, että lapset pääsevät kokemaan ja oppimaan uusia asioita turvallisessa ympäristössä.

Ryhmät jotka ovat tällä hetkellä vailla ohjaajaa:

Kokkiryhmät maanantaisin kello 14.15-15.15 ja 15.15-16.15, nämä toimivat samalla koululla.

Tampereen Lastenliitto on paikallisyhdistys, joka kuuluu Pirkanmaan Lastenliittoon. Tampereen Lastenliitto keskittyy tarjoamaan lapsille, nuorille ja lapsiperheille toimintaa Tampereen alueella. Järjestämme Lupa harrastaa-toimintaa Tampereen kouluissa, sekä leirejä koulujen loma-aikoina. Lastenliiton arvot ovat reilu, välittävä, rohkaiseva ja lapsilähtöinen. Lastenliitossa toiminnan keskiössä on osallisuus ja yhdessä tekeminen.

Lähetä vapaamuotoinen hakemus sekä mahdolliset lisätiedustelut sähköpostilla pirkanmaa@lastenliitto.fi , piirikoordinaattori Eveliina Haikansalo

LUPA HARRASTAA-RYHMÄT
Lupa harrastaa -ryhmissä harrastetaan monipuolisesti mm. kokkailua, luovaa toimintaa ja tiedettä!
Lukuvuonna 2023-2024 järjestetään Lupa Harrastaa-ryhmät seuraavilla 13 koululla:
Leinola, FISTA, Tammela, Rahola, Kaarila, Hyhky, Hatanpää, Sammon koulu, Tampereen yliopiston normaalikoulu, Svensa samskolan, Vuoreksen pääkoulu sekä Isokuusen koulutalo ja Etelä-Hervannan koulu.

Ilmoittaudu mukaan TÄSTÄ.

Voit myös kysyä lisätietoja ja ryhmäpaikkoja kesken kaudenkin piirikoordinaattori Eveliina Haikansalo, pirkanmaa@lastenliitto.fi.

.