Vapaaehtoistoiminta

Tule mukaan VAPARITOIMINTAAN!

Tampereen Lastenliiton Vaparit #trellvaparit on syksyllä 2017 perustettu aktiivinen ryhmä, jotka järjestävät ja auttavat erilaisissa lastentapahtumissa, pitävät satutuokioita lapsille, sekä kiitoksena pääsevät tekemään kaikkea kivaa yhdessä ja saavat palkintoja!

Vaparitoiminta on tosiaan vapaaehtoistoimintaa -- jokaiseen tapahtumaan ei ole pakko osallistua, vaan omien aikataulujesi mukaan. :)
Vapaaehtoistoiminnassa tapaat uusia kavereita, saat arvokasta työkokemusta, hauskoja muistoja ja hyvän mielen! Moni vapari on halutessaan myös saanut jalkaa oven väliin työelämässä Tampereen Lastenliitolla ja päässyt mm. leiri- tai kerhonohjaajaksi. Suosittelijan ja todistuksia vaparit voivat myös pyytää.

Ota yhteyttä ja tule mukaan: pirkanmaa@lastenliitto.fi (laita viestiin nimesi, ikäsi ja kerro että olet kiinnostunut vapariporukkaan liittymisestä) tai soita/whatsapp ja kysy: p. 0408307086 / Eveliina Haikansalo, Tampereen Lastenliiton piirikoordinaattori.

Instagram: @trellvaparit