Harjoittelijaksi Lastenliittoon

Espoon ja Vantaan Lastenliitot hakevat yhdessä harjoittelijaa keväälle 2017
Kansallinen Lastenliitto on valtakunnallinen lapsi- ja varhaisnuorisojärjestö, joka toimii ympäri Suomea järjestäen kaikille avointa kerho- ja leiritoimintaa. Lisäksi järjestämme koulutuksia, retkiä ja erilaisia teemapäiviä. Tavoitteenamme on toteuttaa laadukasta vapaa-ajan toimintaa, tukea vanhemmuutta ja tarjota lapselle rakentava kasvuympäristö.

Espoon ja Vantaan Lastenliitot hakevat yhdessä harjoittelijaa keväälle 2017. Etsimme harjoittelijaa, joka on kiinnostunut lapsi- ja varhaisnuorisotyöstä sekä järjestömaailmasta ja joka haluaa päästä työskentelemään nuorekkaassa työyhteisössä mielekkäiden ja vastuullisten työtehtäviä parissa. Harjoittelun kesto ja ajankohta ovat neuvoteltavissa. Harjoittelu on palkaton. Harjoittelupaikka sijaitsee Helsingin Kampissa, osoitteessa Kansakoulukuja 3 A.

Harjoittelutehtäviä voidaan suunnitella harjoittelijan osaamisen ja tarpeiden mukaan, mutta tarjolla on ainakin seuraavanlaisia tehtäviä:

- Toiminnan valokuvaus, videokuvaus, videon koostaminen toiminnasta
- blogitekstien kirjoittaminen
- Uusien markkinointimuotojen kehittäminen (esim. some-/koulukampanjan ideointi ja toteutus)
- Markkinointimittareiden kehittäminen
- tapahtumien suunnittelu
- kehittämistyö
- toimiston avustavat tehtävät

Meillä pääset tutustumaan kahden pääkaupunkiseudun kaupungin järjestötoimintaan ja sen mahdollisuuksiin ja haasteisiin.

Lähetä avoin hakemuksesi meille 31.3. mennessä sähköpostitse osoitteeseen jenni.voutilainen@lastenliitto.fi