Harjoittelijaksi Lastenliittoon

Lastenliitto on valtakunnallinen lapsi- ja varhaisnuorisojärjestö, joka toimii ympäri Suomea järjestäen kaikille avointa kerho- ja leiritoimintaa. Lisäksi järjestämme koulutuksia, retkiä ja erilaisia teemapäiviä. Toteutamme myös osassa kaupunkeja lakisääteistä aamu- ja iltapäivätoimintaa. Tavoitteenamme on toteuttaa hauskaa ja laadukasta vapaa-ajan toimintaa, tukea vanhemmuutta ja tarjota lapselle rakentava kasvuympäristö. Kaikki toimintamme on matalan kynnyksen harrastustoimintaa, joka ei ole tavoitekeskeistä, vaan siinä korostuu leikkimielisyys, yhdessäolo ja tekemisen ilo.

Lastenliiton yhdistykset tarjoavat mielellään harjoittelupaikkoja ja harjoitteluprojekteja opiskelijoille jotka ovat kiinnostuneet lapsi- ja varhaisnuorisotyöstä sekä järjestömaailmasta ja haluavat päästä työskentelemään nuorekkaassa työyhteisössä mielekkäiden ja vastuullisten työtehtäviä parissa. Harjoittelun kesto ja ajankohta ovat neuvoteltavissa.

Harjoittelutehtäviä voidaan suunnitella harjoittelijan osaamisen ja tarpeiden mukaan, mutta tarjolla on ainakin seuraavanlaisia tehtäviä: toiminnan organisointia, projektinhallintaa, asiakasryhmien kohtaamista ja ohjaamista, toiminnan dokumentointia, viestintää ja markkinointia, hallinnon harjoittelua tai kouluttamista.

Lisäksi harjoittelujaksoja voi suorittaa esimerkiksi kerho-, leiri- ja ip-toiminnassa.

Mikäli sinua kiinnostaa harjoittelu Lastenliitossa, ota rohkeasti yhteys oman alueesi yhdistykseen!

AVOIMET PAIKAT

VANTAA

Hakuja ei tällä hetkellä ole käynnissä, mutta mikäli olet kiinnostunut harjoittelun suorittamisesta, ota yhteyttä:
Järjestökoordinaattori Carita Elbaz-Toivanen, 050 540 0077, vantaa.koordinaattori@lastenliitto.fi

Iltapäivätoiminnassa ohjaustyön harjoitteluja voi suorittaa pitkin vuotta. Olethan yhteydessä suoraa hallintojohtaja Virve Hakasaloon, vantaa.hallinto@lastenliitto.fi.

HELSINKI

Helsingin Lastenliitto etsii tällä hetkellä harjoittelijaa riveihinsä keväälle 2024! Lisätietoja pääset katsomaan TÄSTÄ
Halutessasi voit kysyä lisätietoja myös Toiminnanohjaaja Anna Merikaiholta, 045 137 2744, helsinki.toiminnanohjaaja@lastenliitto.fi

Iltapäivätoiminnassa ohjaustyön harjoitteluja voi suorittaa pitkin vuotta. Olethan yhteydessä suoraan iltapäivätoiminnankoordinaattori Sini Saareen, sini.saari@lastenliitto.fi