Kerhot

Lastenliitto tarjoaa monipuolisen kerhokattauksen ympäri Suomea vauvoista koululaisiin.

Lastenliitossa voi harrastaa tanssia, liikuntaa, muskaria, kokkailua, taidetta, welhoilua, keppihevosen tekoa, sarjakuvia ja paljon muuta. Aivain pienempien kerholaisten kanssa harrastukseen osallistuu myös vanhempi, mutta jo 3-vuotiaiden kerhoissa lapset harrastavat ohjaajan kanssa yhdessä. Ryhmien koot vaihtelevat teeman ja lasten iän mukaan.

Lastenliiton kerhoissa on aina koulutetut aikuiset ohjaajat. Meille kerhotoiminnan laatu ja turvallisuus ovat yhtä tärkeitä kuin lasten viihtyvyys ja iloisuus. Haluamme, että lapset pääsevät kokemaan ja oppimaan kerhossa uusia asioita turvallisessa ympäristössä. Ohjaajamme suunnittelevat ja toteuttavat kerhot teeman ympärille ja vastaavat kerhon toteutuksesta. Välineet ja materiaalit tulevat Lastenliiton yhdistyksiltä, tilat ovat usein kunnan tiloja, esimerkiksi kouluja tai nuorisotiloja.

Meille Lastenliitossa palaute toiminnastamme on tärkeää. Toivomme, että saamme palautetta kerhotoiminnan aikana, mutta etenkin kerhon päätyttyä. Ruusut ja risut auttavat kehittämään toimintaa. Palautetta voi antaa suoraan yhdistyksen toimistoon tai kerhon ohjaajalle.

Tämän sivun alareunaan on listattu kaikki kerhot, joihin voi tällä hetkellä ilmoittautua. Kerhoja voit hakea koko Suomen alueelta hakusanoilla esimerkiksi kerhon nimen, päivämäärän, paikan, ikäluokan tai hinnan perusteella. Jokaisen paikkakunnan omia nettisivuja sekä toimintaa pääset tarkastelemaan paremmin valitsemalla yhdistykset -valikosta oman paikkakuntasi.

Tervetuloa harrastamaan ja nauttimaan tekemisen riemusta!

Tapahtuma Päivämäärä Paikka Ikäluokka Hinta

OULU, Kiviniemi, Kokkikerho 8-10v