Kirkkonummen Lastenliiton syyskokoukseen ilmoittautuminen

Kaikki jäsenet ovat tervetulleita Kirkkonummen Lastenliiton syyskokoukseen 27.11.2019.

Kirkkonummen Lastenliiton syyskokous

Kansallinen Lastenliitto - Kirkkonummen paikallisyhdistys ry:n sääntömääräinen syyskokous järjestetään ke 27.11.2019 kello 17:00 osoitteessa Kansakoulukuja 3 A, 3. krs, 00100 Helsinki. Kokouksessa käsitellään sääntömääräiset asiat ja lisäksi sääntömuutos. Jäsenet ovat tervetulleita!

Syyskokouksessa äänivaltaisia ovat viisitoista vuotta täyttäneet varsinaiset jäsenet, joiden jäsenmaksu vuodelta 2019 on maksettu. Vuosikokous voi myöntää läsnäolo- ja puheoikeuden myös henkilöille, jotka eivät ole jäseniä. Syyskokoukseen osallistujia pyydetään ilmoittautumaan mukaan alla olevalla ilmoittautumislomakkeella.

Tilaisuudessa kahvitarjoilu. Tervetuloa!

Tutustu ennen ilmoittautumista ilmoittautumis- ja peruutussääntöihimmemaksu- ja toimitusehtoihimme sekä tietosuojaselosteisiimme. Kiitos!

Terms and conditions for registration and cancellation can be found in English on this page, information about processing of personal data on this page and payment terms and conditions on this page. Scroll down the pages to find English versions.

Tapahtuma on jo päättynyt ja ilmoittautuminen tapahtumaan on päättynyt.

27.11.2019 17:00 – 27.11.2019 17:30

Lastenliiton toimisto Kampissa