class="white-text"

Koulutukset
Lapsiparkkitoiminta

Vantaa

Kansallinen Lastenliitto - Vantaan paikallisyhdistys ry:n  on Vantaan alueella toimiva lapsi- ja varhaisnuorisojärjestö, jonka tavoitteena on toteuttaa laadukasta ja matalan osallistumiskynnyksen vapaa-ajan toimintaa, tukea vanhemmuutta ja tarjota lapselle rakentava kasvuympäristö. Tervetuloa tutustumaan toimintaamme!

Kerhoissamme lapset pääsevät kokeilemaan eri harrasteita ammattimaisen ohjaajan opastamana, perheystävälliseen hintaan. Tarjontaamme ovat perinteisesti kuuluneet musiikkileikkikoulu, kädentaito-, kokki-, tanssi- ja liikuntakerhot. Kerhoilmoittautumiset tapahtuvat tätä kautta. Iltapäivätoimintamme tarjoaa ohjatun ympäristön koulupäivän jälkeisille koulutehtäville ja leikeille. Koulujen loma-aikoina järjestämme päiväleiritoimintaa.

Kehitämme palveluitamme jatkuvasti niin, että ne vastaisivat paremmin lapsiperheiden tarpeisiin. Jos kaipaatte toimintaa, jota asuinalueellanne ei vielä järjestetä, älkää epäröikö ottaa yhteyttä toiminnanjohtajaamme.

Toimintaamme tukevat Vantaan kaupungin nuorisopalvelut ja kulttuuripalvelut sekä Etelä-Suomen Aluehallintovirasto.

Avoimet työpaikat löydät sekä uutiset-osiosta että rekry-sivulta! Voit hakea meille myös harjoitteluun lähettämällä vapaamuotoisen hakemuksen + cv:n osoitteeseen vantaa@lastenliitto.fi.

Jäsenyys

Yhdistyksemme toiminnassa mukana olevat lapset ja aikuiset voivat liittyä niin halutessaan yhdistyksemme jäseneksi ja saada jäsenetuja, mm. alennusta kerhomaksuista. Jäsenyys on perhekohtainen ja jäsenmaksu kalenterivuodessa on 15 euroa. Liittymällä aikuisena Vantaan Lastenliiton jäseneksi liität samalla myös kaikki toiminnassa mukana olevat lapsesi jäseniksi. Tällä tavalla kaikki toiminnassa mukana olevat lapsesi saavat jäsenalennukset ja muut jäsenedut.

Jäseneksi liittyessään voi niin halutessaan liittää jäseneksi ja jäsenetujen piiriin myös muut kuin toiminnassa mukana olevat perheenjäsenet (lapset ja vanhemmat) ilmaiseksi. Jäsenmaksun suuruus on 15 euroa koko perheeltä siitä riippumatta montako henkilöä jäseneksi liitetään. Mikäli haluat liittyä jäseneksi, voit tehdä sen toimintaan ilmoittautumisen yhteydessä tai lähettämällä sähköpostia osoitteeseen vantaa@lastenliitto.fi.

Hallitus vuodelle 2018

Ilkka Fagerlund