Leirit

Alakouluikäisille tarkoitettuja teemaleirejä järjestetään koulujen lomien aikaan.

Lastenliitto järjestää alakouluikäisille lapsille tarkoitettuja teemoitettuja päiväleirejä ympäri vuoden. Kaikille leireille ilmoittaudutaan nettisivujen ilmoittaudu mukaan-välilehden kautta (laita tapahtumahakuun haluamasi paikkakunta). Samasta paikasta löytyvät myös jokaisen tulevan leirin tarkemmat tiedot. Jos ilmoittautuminen nettisivujen lomakkeen kautta ei onnistu tai tarvitset apua, ota yhteys alueen piirikoordinaattori (varsinais-suomi@lastenliitto.fi).

Tulossa olevat leirit 2024

Leirien ilmoittautumiset päättyvät yleensä noin viikko ennen leirien alkua, mikäli leirillä on tilaa. Jokaisesta leiristä lähetetään erillinen leirikirje noin viikkoa ennen leirin alkua. Leirikirjeessä on infoa leiristä, lista muistettavista asioista sekä leirin ohjaajien yhteystiedot.

Mikäli leireille ei saada tarpeeksi osallistujia, ne voivat peruuntua (järjestyminen vaatii yleensä noin 9 osallistujaa / leiri). Tieto peruuntumisesta lähetetään aina niin ajoissa, kuin mahdollista. Ilmoittautumismääriä voi seurata nettisivuilta. Jos taas leirin osallistujamäärä täyttyy, voi halutessaan ilmoittautua varasijalle. Leiristä riippuen saatamme ottaa vielä muutaman lapsen varasijoilta mukaan leirille.

Menneet leirit 2024

Kysymyksiä ja toivomuksia leireihin liittyen voi laittaa sähköpostilla osoitteeseen varsinais-suomi@lastenliitto.fi.