Kerhot

Tervetuloa tutustumaan kerhotoimintaamme!

Espoon Lastenliitto järjestää lukukausien aikana erilaisia harrastekerhoja lapsille ja nuorille ympäri Espoota. Kerhotoimintamme on matalan kynnyksen toimintaa, jota voi harrastaa riippumatta taitotasosta tai sosioekonomisesta asemasta. Kerhoissa ei kilpailla vaan niissä toimitaan tekemisen ja hyvän mielen kautta. Toiminnassa pyritään lasten sosiaalisten taitojen ja ryhmätyötaitojen kehittämiseen sekä siihen että jokainen lapsi saa kerhosta onnistumisen kokemuksia.

Espoon Lastenliitolla ei ole omia kerhotiloja vaan kaikki toiminnan tilat haetaan vuosittain joko Espoon Kaupungin nuorisotaloilta, kouluilta tai monitoimitaloilta. Toimintaa voidaan järjestää myös taloyhtiöiden kerhotiloissa tai muissa tyhjissä, kerhotoimintaan sopivissa tiloissa. Tämä mahdollistaa sen että tilaisuus hauskaan harrastamiseen tarjoutuu ympäri Espoota.

Näiltä sivuilta löydät kerhopaikat sekä yleistä tietoa kerhotoiminnastamme. Klikkaamalla kerhoa pääset tutustumaan tarkemmin sen sisältöön, lisätietoihin sekä ilmoittautumiseen.

SYKSYN 2017 KERHOILMOITTAUTUMINEN ON KÄYNNISSÄ!
Osa kerhopaikoista vahvistaa tilavarauksemme vasta elokuussa, johon saakka otamme vastaan ennakkoilmoittautumisia. Kun tilat ja päivä vahvistuvat, olemme yhteydessä ilmoittautuneisiin. Ennen tuota vahvistusta ei asiakkaita myöskään laskuteta.

Luethan ennen ilmoittautumista Kerhovanhemman infopaketin, sillä sieltä löydät vastauksen useimpiin mietityttäviin kysymyksiin.

• Tarkemmat kuvaukset kerhoista löydät linkkiä klikkaamalla
  • Kaikkiin kerhoihin ilmoittaudutaan verkkolomakkeella ja kerho maksetaan ilmoittautumisen yhteydessä.
  • Luethan ennen ilmoittautumista ilmoittautumis- ja peruutussäännöt, jotka löytyvät ilmoittautumisen yhteydestä. Ilmoittautuminen on sitova ja lähettämällä ilmoittautumisen, hyväksyt samalla säännöt.

Haukilahti

Taidepaja 5-6v