Kerhot

Kevään 2018 kerhoilmoittautuminen on käynnissä!

Kerhotoimintamme on monipuolista toimintaa, jossa ei kilpailla vaan jossa toimitaan tekemisen ja hyvän mielen kautta. Toiminnassa pyritään lasten sosiaalisten taitojen ja ryhmätyötaitojen kehittämiseen sekä siihen että jokainen lapsi saa onnistumisen kokemuksia. Kerhotoimintamme on matalan kynnyksen toimintaa, jota voi harrastaa riippumatta taitotasosta tai sosioekonomisesta asemasta.

Meillä ei ole omia kerhotiloja vaan kaikki toiminnan tilat haetaan vuosittain joko Espoon Kaupungin nuorisotaloilta, kouluilta tai monitoimitaloilta. Toimintaa voidaan järjestää myös taloyhtiöiden kerhotiloissa tai muissa tyhjissä, kerhotoimintaan sopivissa tiloissa. Tämä mahdollistaa sen että tilaisuus hauskaan harrastamiseen tarjoutuu ympäri Espoota. Kerhotoiminnassamme on kaksi eri kautta, syyskausi (syys-joulukuu) sekä kevätkausi (tammi- toukokuu), ja molemmille kerhokausille tulee ilmoittautua erikseen.

Näiltä sivuilta löydät kerhopaikat sekä yleistä tietoa kerhotoiminnastamme. Klikkaamalla kerhoa pääset tutustumaan tarkemmin sen sisältöön, lisätietoihin sekä ilmoittautumiseen.

Luethan ennen ilmoittautumista Kerhovanhemman infopaketin, sillä sieltä löydät vastauksen useimpiin mietityttäviin kysymyksiin.

• Tarkemmat kuvaukset kerhoista löydät linkkiä klikkaamalla
  • Kaikkiin kerhoihin ilmoittaudutaan verkkolomakkeella ja kerho maksetaan ilmoittautumisen yhteydessä.
  • Luethan ennen ilmoittautumista ilmoittautumis- ja peruutussäännöt, jotka löytyvät ilmoittautumisen yhteydestä. Ilmoittautuminen on sitova ja lähettämällä ilmoittautumisen, hyväksyt samalla säännöt.

Haukilahti

Taidepaja 5-6v