Helsinki

Kansallinen Lastenliitto – Helsingin piirijärjestö ry on Helsingin alueella toimiva asiantunteva lapsi- ja varhaisnuorisojärjestö, joka järjestää laadukasta toimintaa lapsiperheille ja varhaisnuorille. Arvojamme ovat erilaisuuden hyväksyminen, vastuuntuntoisuus ja oman elämän hallinta.

Osallistumme aktiivisesti yhteiskunnalliseen keskusteluun lasten ja nuorten hyvän elämän edellytysten luomiseksi. Tarkoituksemme on toimia perheitä yhdistävänä, vanhemmuutta tukevana, osallisuutta edistävänä ja elämyksiä tuottavana järjestönä sekä tarjota mahdollisuuksia harrastamiseen järjestämällä ympäri Helsinkiä kerho-, leiri-, retki- ja koulutustoimintaa erityisesti lapsille ja nuorille. Kerho- ja leiritoimintamme perustuu matalankynnyksen toimintaan, jolloin mukaan voi tulla kuka vain, ilman aiempaa kokemusta. Toiminnassamme tärkeintä on yhdessä tekeminen, uuden oppiminen ja hauskanpito. Näiden puitteissa kerhoissamme ja leireillämme oppii uusia taitoja, saa uusia ystäviä sekä mukavia muistoja. Järjestämme myös lakisääteistä iltapäivätoimintaa Herttoniemenrannan, Marjaniemen, Merilahden, Roihuvuoren ja Suutarilan ala-asteilla.

Toiminnastamme tiedotetaan jäsenkirjeessä, Nykypäivässä, Elävässä Helsingissä sekä paikallislehdissä. Toimimme yhteistyössä Kansallisen Lastenliiton, Kokoomusjärjestöjen, Nuorisoasiainkeskuksen, Opetusviraston ja Helsinki-Teamin kanssa.

KERHOT

LEIRIT

ILTAPÄIVÄTOIMINTA

TAPAHTUMAT

Kevään kerhoilmoittautuminen aukeaa 22.11. klo 13:00

Sivumme eivät valitettavasti näy kunnolla mobiililaitteilla (älypuhelin/tabletti ym), joten suosittelemme kerho- ja leiri-ilmoittautumista tietokoneen kautta.

HUOM! KERHO- JA LEIRIMAKSU MAKSETAAN ILMOITTAUTUMISEN YHTEYDESSÄ.

Jäsenmaksu vuodelle 2018 - 17€. Liity jäseneksi!

Voit liittyä järjestömme jäseneksi ja tukea näin järjestämäämme toimintaa Helsingin alueella. Jäsenenä saat 2 kertaa vuodessa ilmestyvän jäsenkirjeemme sekä jäsenetuja leirimaksuista. Jäsenedun saa, kun jäsenmaksu kyseiselle vuodelle on maksettu. Järjestömme jäseneksi liitetään ensisijaisesti toimintaan osallistuva lapsi/nuori, mutta toki aikuinenkin voi osoittaa tukensa ja liittyä jäseneksi. Jäsenasioissa, kuten tietojen päivittäminen, jäsenyyden peruminen ym. voi olla yhteydessä toiminnanjohtajaamme Pirjo Tolvaseen (yhteystiedot sivun alla).

Jäseneksi voit liittyä yllä olevasta linkistä tai kerho- tai leiri-ilmoittautumisen yhteydessä.

HALLITUS 2017

Eeva-Liisa Koltta-Sarkanen, Puheenjohtaja
Minna Ruuth, varapuheenjohtaja
Marianne Hallipelto
Karoliina Kapanen
Jarmo Kelo
Marjo Sjöblom

Löydät meidät myös Facebookista ja Instagramista !

Kartalla

• Toiminnanjohtaja
  • Pirjo Tolvanen
  • pirjo.tolvanen@lastenliitto.fi