Helsinki

Kansallinen Lastenliitto – Helsingin piirijärjestö ry on Helsingin alueella toimiva asiantunteva lapsi- ja varhaisnuorisojärjestö, joka järjestää laadukasta toimintaa lapsiperheille ja varhaisnuorille.

Osallistumme aktiivisesti yhteiskunnalliseen keskusteluun lasten ja nuorten hyvän elämän edellytysten luomiseksi. Tarkoituksemme on toimia perheitä yhdistävänä, vanhemmuutta tukevana, osallisuutta edistävänä ja elämyksiä tuottavana järjestönä sekä tarjota mahdollisuuksia harrastamiseen järjestämällä ympäri Helsinkiä kerho-, leiri-, retki- ja koulutustoimintaa erityisesti lapsille ja nuorille. Järjestämme myös lakisääteistä iltapäivätoimintaa.

Toiminnastamme tiedotetaan jäsenkirjeessä, Nykypäivässä, Elävässä Helsingissä sekä paikallislehdissä. Toimimme yhteistyössä Kansallisen Lastenliiton, Kokoomusjärjestöjen, Nuorisoasiainkeskuksen, Opetusviraston ja Helsinki-Teamin kanssa.

Olemme mukana erilaisissa tapahtumissa ympäri Helsinkiä. Täältä näet, mistä meidät seuraavaksi voi löytää!

Syksyn kerhoilmoittautuminen aukeaa 7.6. klo 13:00!

Kesän 2017 LEIRI-ILMOITTAUTUMINEN kesäkuun viimeiselle ja elokuun ensimmäiselle viikolle on vielä auki!

Sivumme eivät valitettavasti näy kunnolla mobiililaitteilla (älypuhelin/tabletti ym), joten suosittelemme kerho- ja leiri-ilmoittautumista tietokoneen kautta.

HUOM! KERHO- JA LEIRIMAKSU MAKSETAAN ILMOITTAUTUMISEN YHTEYDESSÄ.

Jäsenmaksu vuodelle 2017 - 17€. Liity jäseneksi (onnistuu myös kerho- ja leiri-ilmoittautumisen yhteydessä)!

HALLITUS 2017

Eeva-Liisa Koltta-Sarkanen, Puheenjohtaja
Minna Ruuth, varapuheenjohtaja
Marianne Hallipelto
Karoliina Kapanen
Jarmo Kelo
Marjo Sjöblom

Löydät meidät myös Facebookista ja Instagramista !

Kartalla

• Toiminnanjohtaja
  • Pirjo Tolvanen
  • pirjo.tolvanen@lastenliitto.fi