Kerhot

Tervetuloa tutustumaan Kansallinen Lastenliitto - Helsingin piirijärjestö ry:n kerhotoimintaan! Lukukausien aikana järjestämme erilaisia teemakerhoja ja muskareita alakouluikäisille ja alle kouluikäisille lapsille ympäri Helsinkiä.

KERHOMAKSU MAKSETAAN ILMOITTAUTUMISEN YHTEYDESSÄ. HUOM! Jos kerho on täynnä, ei ilmoittautumislomake ohjaa teitä maksamaan, vaan ilmoittaa teidän pääsyn varapaikalle. Kerhomaksun maksaessa tiedät siis mahtuvasi kerhoon.

Kevään kerhot alkavat viikolla 4 ja päättyvät viikolla 19 (poikkeuksena Pakilan värikylpy)! Kerhokausi päättyy Gloriassa järjestettävään kevätjuhlaan 8.5.2018. Kevätjuhlaan osallistumisesta päättää ohjaaja ja kerholaiset yhdessä. Mikäli ryhmä ei osallistu kevätjuhlaan, päättyy kerhokausi normaaliin kerhokertaan.

Syys- ja talvilomaviikoilla tunteja ei järjestetä.

Kerhohinnat:

• Muskari, Jumppa, Showtanssi,                 48 e
  • Taidekerho                                                 58 e
  • Värikylpy                                                    70 e

Kerhotilat ovat pääosin Nuorisoasiainkeskuksen nuorisotiloissa, joten tiloissa saattaa olla samanaikaisesti heidän omaa toimintaansa. Toivommekin, että saattajat odottaisivat mahdollisuuksien mukaan lapsia muualla kuin kerhotiloissa.

KEVÄÄN KERHOILMOITTAUTUMINEN ON AUKI.

KEVÄÄN KERHOT 2018

MAANANTAI 22.1.-7.5.2018