KESÄLEIRITEEMAT 2018

PÄIVÄLEIRIT

VK23 - Pokemonkouluttajien kesäleiri

Pokémon – ohjelmista tuttu kouluttaja Ash Ketchum haluaa auttaa uusia Pokémonkouluttajia ja alkaa auttaa kouluttajiksi haluavia ja PokémonGo:n pelaajia. Leirillä tutustutaan Pokémonien maailmaan askarrellen, leikkien ja PokémonGo –sovellusta pelaillen.

VK24 - Kadonneet supersankarit (ja punainen koodi)

Maailman Supersankariliitosta kuuluu huonoja uutisia: liitto on joutunut julistamaan suurimman vaarakoodin, punaisen koodin. Kaikki maailman supersankarit ovat jostain käsittämättömästä syystä kadonneet. Tieto supersankareiden katoamisesta on levinnyt ja nyt Supersankariliitto hakee riveihinsä uuden sukupolven supersankarikoulutettavia, ennen kuin rikolliset huomaavat supersankareiden puuttumisen. Oletko sinä valmis löytämään omat superkykysi?

VK25 - Viiden tähden metsästys

Leiriläiset huomaavat päätyneensä hotelliin, joka majoittaa matkalaisia maan joka kolkasta. Varauskirja näyttää pullistelevan varauksia ja vierailijoilla on monenmoisia pulmia, tarpeita ja tarinoita, jotka tuovat säpinää leiriläisten elämään. Onnistutko sinä auttamaan hotellia kummallisten tehtävien suorittamisessa ja tuomaan sille himottuja kultatähtiä?

VK26 - Game over - Pelin viemää

Eräänä aurinkoisena aamuna ahkerasti tietokonepelejä pelaava Matti herää huomatakseen, että on joutunut tietokonepelimaailmaan. Tule rohkeasti mukaan pelimaailman pyörteisiin ja auta Mattia löytämään tiensä takaisin kotiin.  (HUOM! Ei sisällä konsolipeleillä pelaamista).

VK31 - Jessi Jellonan liikuntaleiri

Jessi Jellona on liikunnallinen nuori leijonanpentu, joka haluaa löytää itselleen sopivan liikuntaharrastuksen. Tule kokeilemaan Jaakon kanssa erilaisia liikuntamuotoja aina joukkuepeleistä perinneleikkeihin. Olisikohan suosikkisi perinteinen jalkapallo, vai kenties keihäänheitto tai jokin muu? HUOM! Leirillä painotetaan liikuntaan ja ulkoiluun, mutta leiriohjelma sisältää myös askartelua ja rauhallisia sisäleikkejä.

YÖLEIRIT

VK23/24/25/26 - Seikkailuleirit Bengtsårissa

Tule viettämään unohtumattomia kesäpäiviä Bengtsårin leirisaarelle. Ohjelmassa on luvassa monenmoista hauskaa puuhaa luonnon keskellä aina seikkailuradasta rantapeleihin. Toiminta painottuu peleihin, leikkeihin, ulkoiluun ja liikkumiseen.

VK31 – Arvoitusten Östersundom

Päätä kesäloma huippuhauskalla yöleirillä Östersundomin leirikeskuksessa. Jekkumestari on piilottanut arvoituksia ympäri leirikeskusta – osaatko sinä ratkaista muiden leiriläisten kanssa Jekkumestarin arvoitukset?