HELSINKI, Kamppi - Showtanssi 9-12v

Kenelle:
Showtanssiryhmä 9-12 -vuotiaille. Huomioi, että koska lapset kehittyvät omaan tahtiinsa, ryhmien ikärajat ovat vain suosituksia joiden mukaan ohjaajat suunnittelevat toimintaa. Ryhmiin ilmoittautuessa kannattaa pohtia aina sitä, minkä ikäryhmän mukana oma lapsi pääsisi nauttimaan toiminnasta parhaiten.

Kerhoaika ja -paikka:
Perjantaisin klo 14:00-14:45 Ressun peruskoululla, Lapinlahdenkatu 10 .

Hintaan sisältyy:
Ohjattu kerhotoiminta sekä lasten vakuutukset

Muuta huomioitavaa:
- Showtanssiin kannattaa varautua vaatteilla joissa on mukava liikkua sekä tanssikengillä (vaihtoehtoisesti myös avojaloin). Mukana olisi hyvä olla myös oma vesipullo.
- Jos kerholaiset osallistuvat yhteiseen kevätjuhlaan (viikolla 19), korvaa kevätjuhla viimeisen kerhokerran.

ENNEN ILMOITTAUTUMISTA OTATTEHAN HUOMIOON ETTÄ:

• Kerho maksetaan ilmoittautumisen yhteydessä.
  • Kerhoilmoittautuminen on sitova eikä kerhoissa ole kokeilukertoja.
  • Peruutukset tulee tehdä aina sähköpostitse osoitteeseen piia.honkanen@lastenliitto.fi, pelkkä kerhossa käymättä jättäminen ei vastaa kerhopaikan peruutusta. Saat peruutuksestasi kuittauksen. Muistattehan tehdä peruutuksen toimistolle, jotta voimme antaa kerhopaikan seuraavalle jonossa.
  • Peruutustapauksissa kerhomaksua ei valitettavasti palauteta.

• Ilmoittautumislomakkeessa kysytään kuvaus- ja julkaisulupaa. Kuvamateriaalia, jota toiminnassa otetaan, käytetään Lastenliiton toiminnan dokumentointiin sekä viestintä- ja markkinointitarkoituksiin valmistettaviin esitteisiin, lehtiartikkeleihin ja sähköisiin julkaisuihin. Tämän lisäksi tiedotusvälineet saattavat toisinaan tarvita kuvamateriaalia. Noudatamme kuvamateriaalin käytössä ja sen julkaisussa voimassa olevaa lainsäädäntöä sekä eettisesti hyväksyttäviä periaatteita ja edellytämme tätä myös tiedotusvälineiltä.
  • Lähtökohtaisesti toimintaan voi ilmoittaa ainoastaan omat huollettavat
  • Ilmoittaja on velvollinen maksamaan ilmoittamiensa osanottajien osanottomaksut
  • Ilmoittaja on vastuussa tietojen oikeellisuudesta
  • Mikäli perheestä osallistuu useampi lapsi, jokainen tulee ilmoittaa erillisellä lomakkeella.
  • Kerhojen toimintakieli on suomi
  • Kerhoissa tulee olla vähintään kahdeksan lasta, jotta ne tullaan järjestämään.
  • Ilmoittauduttuasi saat automaattisen vahvistuksen sähköpostitse (jos tätä ei tule, ole yhteydessä toiminnanohjaajaan).
  • Mikäli jonossa oleville vapautuu paikkoja, kerhoa ei jostain syystä tulla järjestämään tai muutoksia ilmenee, niistä tullaan tiedottamaan sähköpostitse tai puhelimitse.
  • Mikäli ilmoittautumiseesi tarvitsee tehdä muutoksia, ota yhteys toiminnanohjaajaan, älä täytä uutta ilmoittautumislomaketta.
  • Peruutus- ja ongelmatilanteissa tulee ottaa välittömästi yhteyttä toiminnanohjaajaan.

Tutustu ennen ilmoittautumista meidän ilmoittautumis- ja peruutussääntöihin sekä maksu- ja toimitusehtoihin. Kiitos!

Ilmoittautuminen avautuu 22.11.17 13:00

26.1.2018 14:00 – 11.5.2018 14:45