HELSINKI, Meriharju - YÖLEIRI Kesäseikkailu Meriharjussa

Kesäseikkailu Meriharjussa

Aloita kesäloma huippuhauskalla yöleirillä Meriharjun upeissa maisemissa. Tule mukaan leirille, jossa liikutaan luonnossa, puuhataan ja touhutaan yhdessä unohtamatta yöleirien kohokohtia, kuten grillausta, saunomista ja uimista. Mikä onkaan Meriharjusta löytyvä jättiläisenpolku ja löytyykö metsien siimeksestä muita jännittäviä löytöjä?

Kenelle: Yöleirit on tarkoitettu 7-13 -vuotiaille. Mukaan voivat tulla kaikki vuosina 2004-2010 syntyneet lapset, joilla on taitoa olla ja toimia isossa lapsiryhmässä. Huom! Ikärajat ovat vain suosituksia, joiden mukaan leirien toiminta suunnitellaan.

Leirihinta: Leirihinta on 140€, Jäsenille 115€. Hintaan sisältyy kuljetukset, ruokailut, majoitus sisätiloissa, vakuutukset, materiaalit sekä leiriohjelma.

Missä ja milloin: Leiri pidetään Meriharjun luontotalossa, 5.-9.6.2017.

Miten leirille saavutaan / leiriltä poistutaan? Meriharjun leirille saavutaan omilla kyydeillä. Saapuminen maanantaina kello 12 ja poistuminen perjantaina kello 15.
Mikäli olette myöhässä, ilmoitattehan siitä soittamalla leiripuhelimeen. HUOM! Noudatattehan leirien alkamis- ja päättymisaikoja.

Lisäinfoa - Tutustu myös Meriharjun leirikirjeeseen!

ENNEN ILMOITTAUTUMISTA OTATTEHAN HUOMIOON ETTÄ:

• Leiri maksetaan ilmoittautumisen yhteydessä - jos maksua ei suoriteta, ei ilmoittautuminen ole hyväksytty.
  • Leirin voi peruuttaa 10e peruutusmaksulla 31.3. saakka. Tämän jälkeen perutun leirin leirimaksua ei palauteta.
  • Peruutukset tulee tehdä aina sähköpostitse osoitteeseen piia.jurvanen@lastenliitto.fi, pelkkä tulematta jättäminen ei vastaa leiripaikan peruutusta. Saat peruutuksestasi kuittauksen. Muistattehan tehdä peruutuksen toimistolle, jotta voimme antaa leiripaikan seuraavalle jonossa.
  • Lähtökohtaisesti toimintaan voi ilmoittaa ainoastaan omat huollettavat
  • Ilmoittaja on vastuussa tietojen oikeellisuudesta
  • Mikäli perheestä osallistuu useampi lapsi, jokainen tulee ilmoittaa erillisellä lomakkeella.
  • Leirien toimintakieli on suomi
  • Ilmoittauduttuasi saat automaattisen vahvistuksen sähköpostitse, jos vahvistus ei tule, ole yhteydessä toiminnanohjaajaan.
  • Mikäli jonossa oleville vapautuu paikkoja, leiriä ei jostain syystä tulla järjestämään tai muutoksia ilmenee, niistä tullaan tiedottamaan sähköpostitse tai puhelimitse.
  • Mikäli ilmoittautumiseesi tarvitsee tehdä muutoksia, ota yhteys toiminnanohjaajaan, älä täytä uutta ilmoittautumislomaketta.
  • Peruutus- ja ongelmatilanteissa tulee ottaa välittömästi yhteyttä toiminnanohjaajaan.

Tutustu ennen ilmoittautumista meidän ilmoittautumis- ja peruutussääntöihin sekä maksu- ja toimitusehtoihin. Kiitos!

LEIRI TÄYNNÄ - ILMOITTAUDU VARAPAIKALLE!

Ilmoittautuminen tapahtumaan on päättynyt.

5.6.2017 12:00 – 9.6.2017 15:00

Meriharju