Järvi-Suomi

Kansallinen Lastenliitto Keski-Suomen piiri muutti nimensä 1.1.2016. Uusi nimi on Kansallinen Lastenliitto Järvi - Suomen piiri ry. Muutoksen taustalla on myös toiminta-alueen laajentaminen. Uusi toiminta-alue käsittää Keski-Suomen lisäksi Etelä- ja Pohjois-Savon, Etelä- ja Pohjois-Karjalan ja Kaakkois-Suomen maakunnat.

Kansallinen Lastenliitto Järvi-Suomen piirin toiminnassa edistetään terveitä elämäntapoja, hyvää käytöstä, luovuutta, vahvaa itsetuntoa sekä kansainvälistä vastuuta, kestävää kehitystä ja suvaitsevaisuutta.

Tavoitteenamme on vaikuttaa lasten ja nuorten hyvinvointiin ja tarjota mahdollisuuksia hyvän elämän edellytysten luomiseksi. Tarkoituksemme on toimia perheitä yhdistävänä, vanhemmuutta tukevana, osallisuutta edistävänä ja elämyksiä tuottavana järjestönä järjestämällä toimintaa ja harrastusmahdollisuuksia lapsille ja nuorille. Otamme erittäin mielellämme mukaan uusia jäseniä, joten kannattaa liittyä jäseneksi!

Vuoden 2017 jäsenmaksu on 15 €/hlö tai 25€/perhe. Jäseneksi pääset liittymään ylävalikon Liity jäseneksi -kohdasta. Jäseniämme voivat olla niin lapset kuin aikuisetkin.

Jäsenet saavat:

Edulliset kerhohinnat
Jäsenhintaiset tapahtuma

Meidät löydät mm. Facebookista ja Instagramista!

Kansallinen Lastenliitto Järvi-Suomen piiri hallitus

PJ Päivi Kylmälahti

Vpj Marja Mustikkamaa

Katja Isömottonen