class="white-text"

Leirit

Satakunnan piirijärjestö sekä Porin ja  Rauman paikallisyhdistykset järjestävät koulujen loma-aikoina päiväleiritoimintaa 7-12-vuotiaille Porissa sekä Raumalla.

---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

VUODEN 2018 PÄIVÄLEIRIT

Lisätietoa ja ilmoittautuminen:
Ilmoittautuminen tapahtuu tämän sivun kautta, kun leirien teemat ja ajat varmistuvat. Seuraathan ilmoitteluamme!

YLEISTÄ PÄIVÄLEIREISTÄ 7-12-VUOTIAILLE

Kenelle:
Päiväleiri on tarkoitettu 7-12 -vuotiaille. Mukaan voivat tulla kaikki vuosina 2004-2010 syntyneet lapset, joilla on taitoa olla ja toimia isossa lapsiryhmässä. Huom! Ikärajat ovat vain suosituksia, joiden mukaan leirien toiminta suunnitellaan.  Leirille ilmoittautuminen ei vaadi aiempaa osallisuutta Lastenliiton toimintaan.

Leiriaika ja -ohjelma:
Päiväleirit pidetään Porissa 23.-27.10.2017 ja Raumalla 25.-27.10.2017 klo 10-15. Leirillä askarrellaan, leikitään, liikutaan ja tehdään retkiä lähiympäristössä.

Hintaan sisältyy:
Leirin hinnat ovat 85e/75e jäsen (5pvää). Hinta sisältää monipuolisen leiriohjelman, tarvikkeet, vakuutuksen sekä lämpimän lounaan päivittäin.
Muistathan ilmoittaa mahdolliset ruoka-aineallergiat ja erityisruokavaliot ilmoittautumislomakkeella!

Kysyttävää? Ole yhteydessä piirikoordinaattori Heidi Porttilaan (045 348 2181 tai satakunta@lastenliitto.fi)

HUOM! Tutustuthan leirin ilmoittautumis- ja peruutussääntöihin ennen ilmoittautumista!

Ilmoittautumis- ja peruutussäännöt

• Leirimaksu maksetaan sähköisesti ilmoittautumisen yhteydessä
• Leiri-ilmoittautumisen on sitova. Maksua ei palauteta kun sairastapauksissa (lääkärintodistus vaaditaan, käsittelykulut 10€ veloitetaan)
• Ilmoittamatta leiriltä pois jääneiltä peritään aina täysimääräinen leirimaksu.
• Täytettyäsi verkkolomakkeen, saat vahvistuksen ilmoittatumisesta antamaasi sähköpostiosoitteeseen. Jos et saa vahvistusviestiä, ota yhteyttä leirin järjestäjään
• Jokainen lapsi ilmoitetaan omalla lomakkeella
• Ilmoittaja on vastuussa antamiensa tietojen paikkansapitävyydestä
• Lapset valitaan leirille ilmoittautumisjärjestyksessä. Mikäli leiri on täynnä, otamme muutamia lapsia jonoon.
• Lähtökohtaisesti toimintaan voi ilmoittaa ainoastaan omat huollettavat
• Lähettäessäsi ilmoittautumisen, hyväksyt samalla ilmoittautumis- ja peruutussäännöt
• Järjestäjä sitoutuu huolehtimaan annettujen tietojen asianmukaisesta ja huolellisesta käsittelystä, eikä luovuta tietoja eteenpäin. Järjestäjä ei myöskään tallenna tietoja pidempään, kun on toiminnan järjestämisen kannalta välttämätöntä.
• Mikäli lapsenne on koulussa pienryhmässä, käy erityisluokkaa tai hänellä on henkilökohtainen avustaja luokassa niin ota yhteys joko leirin vastuuohjaajaan tai toimistoon. Näin varmistamme iloisen ja turvallisen leiriviikon.
• Lastenliitto vakuuttaa lapset matka- ja tapaturmavakuutuksella OP-Pohjolassa. Vakuutus ei kata kadonneita tai rikkoutuneita tavaroita. Tarkemmat tiedot vakuutuksesta saat leirin järjestäjältä.
• Vakuutus on voimassa vain, kun leirimaksu on maksettu ennen leiriä. Tästä syystä emme voi ottaa leirillemme lapsia, joiden leirimaksua ei ole maksettu.
• Leirikirje lähetetään osallistujille leiriä edeltävällä viikolla ja se löytyy myös tapahtumasivulta.

Näin hurjaa porukkaa oli Pokemonkouluttajien syyslomaleirillä 2016, joka päättyi halloween-juhliin.

Yllä tunnelmia Unien pelastuspartio -päiväleiriltä 2015.

Iloiset leiriläiset Kesäleirin mysteeri -päiväleirillä 2016.