Uusimaa

Kansallinen Lastenliitto – Uudenmaan piirijärjestö ry on Uudenmaan alueella toimiva lapsi- ja varhaisnuorisojärjestö. Järjestämme lasten leiri-, kerho-, tapahtuma- sekä iltapäiväkerhotoimintaa yhteistyössä paikallisyhdistysten kanssa Kirkkonummella ja Keski-Uudellamaalla. Myös Vantaan paikallisyhdistys ja Espoon aluejärjestöt kuuluvat Uudenmaan piiriin. Toimimme yhteistyössä kaikkien Lastenliiton pääkaupunkiseudun toimijoiden kanssa ja osallistumme yhteiskunnalliseen keskusteluun lasten, nuorten ja lapsiperheiden hyvinvoinnin edistämiseksi. Toiminnassamme edistämme terveitä elämäntapoja, hyvää käytöstä, luovuutta, vahvaa itsetuntoa, kestävää kehitystä sekä suvaitsevaisuutta.

TOIMINTA

Järjestämme Kirkkonummella lasten teemakerhoja ja leirejä sekä iltapäivätoimintaa. Keski-Uudellamaalla Järvenpäässä on aloitettu teemakerhotoiminta. Nuorten ohjaajakoulutusta järjestämme yhteistyössä Helsingin piirin ja Uudenmaan alueen paikallisyhdistysten kanssa.

Kirkkonummen ja Keski-Uudenmaan sivuilta löydät tietoa paikallisyhdistyksistä.

Kansallinen Lastenliitto – Uudenmaan piirijärjestö ry:n toimisto sijaitsee Helsingissä keskustoimiston yhteydessä.

HALLITUS 2018

Helen Josefsson puheenjohtaja