Uusimaa

Kansallinen Lastenliitto – Uudenmaan piirijärjestö ry on Uudenmaan alueella toimiva lapsi- ja varhaisnuorisojärjestö. Järjestämme lasten leiri-, kerho-, tapahtuma- sekä iltapäiväkerhotoimintaa yhteistyössä paikallisyhdistysten kanssa Kirkkonummella ja Keski-Uudellamaalla. Myös Vantaan paikallisyhdistys ja Espoon aluejärjestöt kuuluvat Uudenmaan piiriin. Toimimme yhteistyössä kaikkien Lastenliiton pääkaupunkiseudun toimijoiden kanssa ja osallistumme yhteiskunnalliseen keskusteluun lasten, nuorten ja lapsiperheiden hyvinvoinnin edistämiseksi. Toiminnassamme edistämme terveitä elämäntapoja, hyvää käytöstä, luovuutta, vahvaa itsetuntoa, kestävää kehitystä sekä suvaitsevaisuutta.

Toiminta

Järjestämme Kirkkonummella lasten kerho-, leiri, sekä iltapäiväkerhotoimintaa. Keski-Uudellamaalla Järvenpäässä on aloitettu teemakerhotoiminta ja keväällä 2017 käynnistyi jo kolmas nuorten ohjaajakoulutus yhteistyössä Helsingin piirin ja Uudenmaan alueen paikallisyhdistysten kanssa.

Tämän hetkistä ja tulevaa toimintaamme voit seurata ilmoittaudu mukaan ja uutiset -osioiden alta. Kirkkonummen ja Keski-Uudenmaan alta löydät tietoa paikallisyhdistyksistä.

Kansallinen Lastenliitto – Uudenmaan piirijärjestö ry:n toimisto sijaitsee Helsingissä keskustoimiston yhteydessä.

Hallitus 2017

Taina Vilo puheenjohtaja