Uusimaa

Kansallinen Lastenliitto – Uudenmaan piirijärjestö ry on Uudenmaan alueella toimiva lapsi- ja varhaisnuorisojärjestö. Järjestämme lasten leiri-, kerho-, tapahtuma- sekä iltapäiväkerhotoimintaa yhteistyössä paikallisyhdistysten kanssa Kirkkonummella ja Keski-Uudellamaalla. Myös Vantaan paikallisyhdistys ja Espoon aluejärjestöt kuuluvat Uudenmaan piiriin. Toimimme yhteistyössä kaikkien Lastenliiton pääkaupunkiseudun toimijoiden kanssa ja osallistumme yhteiskunnalliseen keskusteluun lasten, nuorten ja lapsiperheiden hyvinvoinnin edistämiseksi. Toiminnassamme edistämme terveitä elämäntapoja, hyvää käytöstä, luovuutta, vahvaa itsetuntoa, kestävää kehitystä sekä suvaitsevaisuutta.

Toiminta

Järjestämme Kirkkonummella lasten kerho-, leiri, sekä iltapäiväkerhotoimintaa. Keski-Uudellamaalla käynnistämme kerho- ja leiritoimintaa ja Järvenpäässä onkin jo käynnistynyt teemakerhotoimintaa ja suunnitteilla on leiritoimintaa kesälle 2017.

Keväällä 2017 käynnistyy jo kolmas nuorten ohjaajakoulutus yhteistyössä Helsingin piirin ja Uudenmaan alueen paikallisyhdistysten kanssa. Haku nuorten koulutukseen on auki! Lisätietoa ja ilmoittautumiset TÄÄLTÄ

Tämän hetkistä ja tulevaa toimintaamme voit seurata ilmoittaudu mukaan ja uutiset -osioiden alta. Kirkkonummen ja Keski-Uudenmaan alta löydät tietoa paikallisyhdistyksistä.

Kansallinen Lastenliitto – Uudenmaan piirijärjestö ry:n toimisto sijaitsee Helsingissä keskustoimiston yhteydessä.

Kevätkokous 21.3.2017

Lastenliiton Uudenmaan piirin, Kirkkonummen paikallisyhdistyksen ja Keski-Uudenmaan paikallisyhdistyksen sääntömääräiset kevätkokoukset järjestetään 21.3.2017 klo 17 Lastenliiton toimistolla osoitteessa Kansakoulukuja 3, Helsinki.

Hallitus 2017

Taina Vilo puheenjohtaja