Kerhot

Tervetuloa mukaan Lastenliiton teemakerhotoimintaan Uudellamaalla!

Teemakerhotoimintaa Kirkkonummella

BollywoodShow-tanssikerho

Lastenliiton Kirkkonummen paikallisyhdistys järjestää 7-10-vuotiaille suunnatun BollywoodShow-tanssikerhon. Kauden aikana tutustutaan erilaisiin tanssilajeihin aina arabialaisesta- ja napatanssista disco- ja show-tanssiin. Tunneilla harjoitellaan hauskasti ja monipuolisesti tanssin perusteita; tekniikkaa, piruetteja, hyppyjä sekä askelsarjoja.
Vuorenmäen koulu, tiistaisin klo 16.15-17.00.
Eerikinkartanontie 5, 02880 Veikkola

Hinta: 50€ / kevätkausi

Tervetuloa nauttimaan tanssin ilosta!

Kokkikerho

Lastenliiton Kirkkonummen paikallisyhdistys järjestää 7-10-vuotiaille suunnatun kokkikerhon. Kerhossa kokkaillaan yhdessä niin makeita kuin suolasia leivonnaisia ja ruokia. Kokkailun jälkeen siistitään yhdessä keittiö, katetaan pöytä ja nautitaan herkuista.
Kantvikin koulun kerhotila, tiistaisin klo 17.00-18.30
Toppapolku 2, 02460 Kantvik

Hinta: 50€ / kevätkausi

Tervetuloa nauttimaan ruuanlaitosta, leipomisesta ja herkuttelusta!

Ilmoittautumiset ja lisätietoa osoitteessa http://www.lastenliitto.fi/yhdistykset/uusimaa/tapahtumat/

Lisätietoa:
Hanna Sares
Kirkkonummen aluekoordinaattori
puh: 045-104 1492
s.posti: hanna.sares@lastenliitto.fi

Tutustuthan ennen ilmoittautumista meidän ilmoittautumis- ja peruutussääntöihin sekä maksu- ja toimitusehtoihin. Kiitos!

Teemakerhotoimintaa Järvenpäässä

Tervetuloa mukaan bändikerhoomme!

Bändikerho 2.-6.-luokkalaiset

keskiviikkoisin klo 15-16 Järvenpäässä Harjulan koululla

Bändikerhossa tutustutaan ja harjoitellaan bändisoiton perusteita. Instrumentteina ovat rummut, basso, kitara, perkussiot, koskettimet ja laulu. Jos omaat jo jonkin soittimen perusteet, pääset halutessasi syventämään osaamistasi bändiympäristössä.

Kerhoja ohjaa Harjulan koulun opettaja Mikko Salmi. Mikko soittaa itse pianoa ja keikkailee eri kokoonpanoissa. Tervetuloa mukaan! Aikaisempaa soitinkokemusta ei tarvitse olla.

Kerhomaksu on 50e lukukausi.

Lisätietoja myös toimistoltamme:

Tuulia Hongisto