Keski-Uusimaa

Kansallisen Lastenliiton Keski-Uudenmaan paikallisyhdistys ry on Uudenmaan alueella toimiva lapsi- ja varhaisnuorisojärjestö, joka järjestää laadukasta toimintaa lapsille, lapsiperheille ja varhaisnuorille.

Jos olet kiinnostunut osallistumaan Keski-uudenmaan paikallisyhdistyksen toimintaan luottamushenkilönä, vapaaehtoisena tai sinulla on muuten vain hyviä ideoita toiminnan kehittämiseksi niin ota yhteyttä Uudenmaan piirin toiminnanjohtajaan. Otamme mielellämme ideoita vastaan

Tervetuloa Keski-Uudenmaan paikallisyhdistyksen syyskokoukseen 24.10.2017 klo 17. Syyskokous järjestetään Lastenliiton toimistolla osoitteessa Kanskoulukuja 3, Helsinki. Kokouksessa käsitellään sääntömääräiset asiat.

Tervetuloa mukaan letti- ja bändikerhoomme!

Kansallisen Lastenliiton – Keski-Uudenmaan paikallisyhdistys järjestää kerhotoimintaa Järvenpäässä Harjulan koulussa ja Keravalla Killan koulussa lukuvuonna 2017-2018.  Mukaan pääsee vielä kumpaankin kerhioon. Bändikerho on alkanut jo syyskuussa ja lettikerho alkaa marraskuussa. Ilmoittautua voi edelleen syksyn kerhoihin. Kevään kerhoilmoittautumiset avataan 1.11.2017.

Bändikerho 2.-6.-luokkalaiset

keskiviikkoisin klo 15-16 Järvenpäässä Harjulan koululla

Bändikerhossa tutustutaan ja harjoitellaan bändisoiton perusteita. Instrumentteina ovat rummut, basso, kitara, perkussiot, koskettimet ja laulu. Jos omaat jo jonkin soittimen perusteet, pääset halutessasi syventämään osaamistasi bändiympäristössä.

Kerhoja ohjaa Harjulan koulun opettaja Mikko Salmi. Mikko soittaa itse pianoa ja keikkailee eri kokoonpanoissa. Tervetuloa mukaan! Aikaisempaa soitinkokemusta ei tarvitse olla.

Kerhomaksu on 50e lukukausi.

Lettikerho 5.-6.-luokkalaiset

Maanantaisin klo 14-15 Keravalla Killan koululla.

Lettikerhossa harjoitellaan tekemään hiuksiin erilaisia upeita ja hauskoja lettejä lettitaituri Anni Fastin johdolla.

Kerhomaksu 15e marraskuun 4 kertaa

Ilmoittautumiset ja lisätietoa osoitteessa http://www.lastenliitto.fi/yhdistykset/uusimaa/tapahtumat/

Kerhoista voit tiedustella myös toimistoltamme:

Tuulia Hongisto

Toiminnanjohtaja Kansallinen Lastenliitto Uudenmaan piiri