Keski-Uusimaa

KESKI-UUDENMAAN PAIKALLISYHDISTYS

Kansallisen Lastenliiton Keski-Uudenmaan paikallisyhdistys ry on Uudenmaan alueella toimiva lapsi- ja varhaisnuorisojärjestö, joka järjestää laadukasta toimintaa lapsille, lapsiperheille ja varhaisnuorille.

KEVÄÄN 2018 TEEMAKERHOTOIMINTA

Järjestämme kevätkaudella 2018 Järvenpäässä Harjulan koululla 2.-6.-luokkalaisille suunnatun Bändikerhon. Bändikerhossa tutustutaan ja harjoitellaan bändisoiton perusteita. Instrumentteina ovat rummut, basso, kitara, perkussiot, koskettimet ja laulu. Aiempaa soitinkokemusta ei tarvitse olla, mutta mikäli omaat jo jonkin soittimen perusteet, pääset halutessasi syventämään osaamistasi bändiympäristössä. Tervetuloa mukaan bändiin!

KEVÄÄN KERHOTOIMINTA ON JO KÄYNNISSÄ, MUTTA MUKAAN BÄNDIIN MAHTUU VIELÄ!

Tarkempi kuvaus ja lisätietoja löytyy tästä.

YHTEYSTIEDOT

Lisätietoja Lastenliiton Keski-Uudenmaan paikallisyhdistyksen toiminnasta voit kysellä Lastenliiton Uudenmaan piirin toiminnanjohtajalta, Tuulia Hongistolta. Jos olet kiinnostunut osallistumaan Keski-uudenmaan paikallisyhdistyksen toimintaan luottamushenkilönä, vapaaehtoisena tai sinulla on muuten vain hyviä ideoita toiminnan kehittämiseksi, olethan yhteydessä. Otamme mielellämme ideoita vastaan.
Tuulia Hongisto, Toiminnanjohtaja Kansallinen Lastenliitto Uudenmaan piiri
045-853 3939, uusimaa@lastenliitto.fi