Kirkkonummi

KIRKKONUMMEN PAIKALLISYHDISTYS

Lastenliiton Kirkkonummen paikallisyhdistys ry on Uudenmaan alueella toimiva lapsi- ja varhaisnuorisojärjestö, joka järjestää laadukasta toimintaa lapsille, lapsiperheille ja varhaisnuorille. Kirkkonummen paikallisyhdistys on perustettu vuonna 2013.

KEVÄÄN 2018 TEEMAKERHOTOIMINTA

Järjestämme kevätkaudella 2018 noin 7-10-vuotiaille suunnattuja teemakerhoja Kantvikissa ja Veikkolan Vuorenmäessä. Kantvikissa toimivassa kokkikerhossa nautitaan yhdessä ruuanlaitosta, leipomisesta ja herkuttelusta. Vuorenmäen Bollywood-Show-tanssissa pyörähdellään musiikin tahtiin sekä nautitaan rytmistä ja tanssin ilosta.

Kevään kerhotoiminta on jo käynnissä! Vuorenmäen BollywoodShow-tanssissa on vielä tilaa. Tervetuloa mukaan!

Tarkempi kuvaus ja lisätietoja teemakerhoistamme löytyy täältä.

KESÄN 2018 KESÄLEIRIT

Järjestämme kesäkuussa 2018 noin 7-10-vuotiaille suunnattuja viikonmittaisia päiväleirejä Kantvikissa, Kirkkoharjussa ja Vuorenmäessä. Leirit ovat teemaleirejä ja hauskaa teeman mukaistaa ohjelmaa on tarjolla koko viikon ajan. Leirit järjestetään viikoilla 23 ja 24.
Kantvikissa vietetään viikko 23 liikuntaseikkailun merkeissä ja viikon 24 teemana on kesäinen touhu.
Kirkkoharjussa viikolla 23 lähdetään tutkimaan kesän taikaa ja viikko 24 vietetään liikunnan ja luonnon parissa.
Vuorenmäessä viikolla 23 harrastetaan liikuntaa leikkien ja viikolla 24 lähdetään puuhaseikkailulle.

Ilmoittautuminen leireille aukeaa 1.2.2018 klo 13.00. Leireille otetaan rajattu määrä lapsia, joten toimithan nopeasti. Tervetuloa pitämään kivaa yhdessä!

Tarkempi kuvaus ja lisätietoja kesän leireistä löytyy täältä.

ILTAPÄIVÄTOIMINTA KIRKKONUMMELLA

Lastenliiton Uudenmaan piiri järjestää Kirkkonummella koululaisten lakisääteistä iltapäivätoimintaa Kantvikin, Laajakallion, Kirkkoharjun sekä Vuorenmäen kouluilla. Lisätietoja iltapäivätoiminnastamme löytyy täältä.

YHTEYSTIEDOT

Lisää tietoa Lastenliiton Kirkkonummen toiminnasta voit kysellä aluekoordinaattoriltamme. Jos olet kiinnostunut osallistumaan Kirkkonummen paikallisyhdistyksen toimintaan luottamushenkilönä, vapaaehtoisena tai sinulla on muuten vain hyviä ideoita toiminnan kehittämiseksi, olethan yhteydessä. Otamme mielellämme ideoita vastaan.
Hanna Sares, Kirkkonummen aluekoordinaattori
045-104 1492, hanna.sares@lastenliitto.fi