Kirkkonummi

KIRKKONUMMEN PAIKALLISYHDISTYS

Kansallisen Lastenliiton Kirkkonummen paikallisyhdistys ry on Uudenmaan alueella toimiva lapsi- ja varhaisnuorisojärjestö, joka järjestää laadukasta toimintaa lapsille, lapsiperheille ja varhaisnuorille. Kirkkonummen paikallisyhdistys on perustettu vuonna 2013.

Järjestämme Kirkkonummella lasten kerhoja sekä leirejä Kantvikin, Laajakallion, Kirkkoharjun sekä Vuorenmäen kouluilla. Lastenliiton Uudenmaan piiri järjestää koululaisten lakisääteistä iltapäivätoimintaa Kantvikin, Laajakallion, Kirkkoharjun sekä Vuorenmäen kouluilla.

Kevään 2018 teemakerhotoiminta

BollywoodShow-tanssikerho

Lastenliiton Kirkkonummen paikallisyhdistys järjestää 7-10-vuotiaille suunnatun BollywoodShow-tanssikerhon. Kauden aikana tutustutaan erilaisiin tanssilajeihin aina arabialaisesta- ja napatanssista disco- ja show-tanssiin. Tunneilla harjoitellaan hauskasti ja monipuolisesti tanssin perusteita; tekniikkaa, piruetteja, hyppyjä sekä askelsarjoja.
Tervetuloa nauttimaan tanssin ilosta!

Paikka ja aika:
Vuorenmäen koulu, tiistaisin klo 16.15-17.00.
Eerikinkartanontie 5, 02880 Veikkola

Hinta: 50€ / kevätkausi (hiihtolomaviikolla 8 ei pidetä kerhoa)

Kokkikerho

Lastenliiton Kirkkonummen paikallisyhdistys järjestää 7-10-vuotiaille suunnatun kokkikerhon. Kerhossa kokkaillaan yhdessä niin makeita kuin suolasia leivonnaisia ja ruokia. Kokkailun jälkeen siistitään yhdessä keittiö, katetaan pöytä ja nautitaan herkuista.

Tervetuloa nauttimaan ruuanlaitosta, leipomisesta ja herkuttelusta!

Paikka ja aika:
Kantvikin koulun kerhotila, tiistaisin klo 17.00-18.30
Toppapolku 2, 02460 Kantvik

Hinta: 50€ / kevätkausi (hiihtolomaviikolla 8 ei pidetä kerhoa)

Peruutusehdot: Luethan huolellisesti ilmoittautumisen yhteydessä.

Iisätietoa ja lmoittautuminen kerhoihin täältä
Ilmoittautuminen kevään kerhoihin aukeaa 20.11.2017. Paikat jaetaan ilmoittautumisjärjestyksessä.

Jos olet kiinnostunut osallistumaan Kirkkonummen paikallisyhdistyksen toimintaan luottamushenkilönä, vapaaehtoisena tai sinulla on muuten vain hyviä ideoita toiminnan kehittämiseksi niin ota yhteyttä Uudenmaan piirin toiminnanjohtajaan. Otamme mielellämme ideoita vastaan

Kartalla

Tuulia Hongisto