Kirkkonummi

KIRKKONUMMEN PAIKALLISYHDISTYS

Kansallisen Lastenliiton Kirkkonummen paikallisyhdistys ry on Uudenmaan alueella toimiva lapsi- ja varhaisnuorisojärjestö, joka järjestää laadukasta toimintaa lapsille, lapsiperheille ja varhaisnuorille. Kirkkonummen paikallisyhdistys on perustettu vuonna 2013.

Järjestämme Kirkkonummella lasten kerhoja sekä leirejä Kantvikin, Laajakallion, Kirkkoharjun sekä Vuorenmäen kouluilla. Lastenliiton Uudenmaan piiri järjestää koululaisten lakisääteistä iltapäivätoimintaa Kantvikin, Laajakallion, Kirkkoharjun sekä Vuorenmäen kouluilla.

Lisätietoja ja ilmoittautuminen kerho -ja leiritoimintaan täältä

KESÄN 2017 PÄIVÄLEIRIT

Kansallisen Lastenliiton Kirkkonummen paikallisyhdistys järjestää kesällä 2017 viisi viikon mittaista päiväleiriä 7-10-vuotiaille koululaisille Kantvikissa, Kirkkoharjussa ja Vuorenmäessä. Leiripäivät ovat maanantaista perjantaihin kello 9-15. Päiväleirien tarkoitus on tarjota lapselle turvallinen ja aktiivinen viikko innostavien ja ammattitaitoisten ohjaajien ohjaamana. Erilaisia aktiviteetteja niin sisällä kuin ulkona on tarjolla koko päivän ajan. Ennen puolta päivää leiriläisille tarjoillaan lounas. Iltapäivällä leiriläiset syövät omat eväät joko kerholla tai ulkona (säästä ja aktiviteetista riippuen).

Leiripäivä päättyy klo 15.00, jolloin viimeistään palataan takaisin kerholle. Kotiinlähtö tapahtuu kerholta.

KANTVIKIN LEIRIT:
Kantvikin koulu, Toppapolku 2, 02460 Kantvik

LIIKUNTASEIKKAILU (5.-9.6.2017 klo 9-15)

Tällä leirillä lapset pääsevät purkamaan energiaa sekä viettämään hauskoja ja aktiivisia liikunnantäytteisiä päiviä niin ulkona kuin sisällä! Viikon aikana on mahdollisuus tutustua useisiin erilaisiin liikuntamuotoihin niin ohjatusti kuin omaehtoisesti. Ulkona pelaillaan mm. pallopelejä, heitellään frisbietä sekä pidetään hauskoja viestikisoja. Viikon aikana tehdään myös seikkailuretkiä lähialueelle. Sisällä salissa leikitään erilaisia liikuntaleikkejä sekä kovan touhuamisen vastapainona venyttellään ja väännytään solmuille. Tervetuloa mukaan liikkumaan!

KESÄINEN TOUHU (12.-16.6.2017 klo 9-15)
Tällä leiriviikolla touhutaan vaikka mitä! Leiriviikon ohjelmaan kuuluu niin askartelua, retkiä, liikuntaa, leipomista kuin musiikkia. Kaikkea kivaa, mitä rentoon ja touhuntäyteiseen kesäviikkoon voi mahduttaa. Viimeinen leiripäivä huipentuu yhteiseen Mc Donalds-retkeen. Nyt nautitaan kesästä!

KIRKKOHARJUN LEIRIT:
Kirkkoharjun koulu, Kirkkotallintie 6 A, 02400 Kirkkonummi, käynti Wiikintien puolelta
LIIKUNTA JA LUONTO (5.-9.6.2017 klo 9-15)
Tällä leirillä yhdistyy hauska ja aktiivinen liikunta sekä rentouttava ja mielenkiintoinen luonto. Leiripäivän aikana lapset pääsevät purkamaan energiaa tutustuen erilaisiin liikuntamuotoihin erilaisten pallopelien ja liikuntaleikkien muodossa. Niin ikään leirillä tehdään tutkimusretkiä lähialueen luontoon sekä askarrellaan luonnosta löytyvillä materiaaleilla. Lenkkarit ja kumpparit kassiin, nyt rapa roiskuu!

RYTMIN JA TEATTERIN TAIKAA (12.-16.6.2017 klo 9-15)
Tervetuloa mukaan seikkailulle rytmin, musiikin ja teatterin maailmaan! Leiriviikon metsäretkeltä napataan luonnon äänet purkkiin ja siirretään ne soittimiin. Jokainen leiriläinen saa tehdä itselleen viikon aikana oman rytmisoittimen. Teatterin ja ilmaisun maailmaan tutustutaan erilaisten pelien sekä ääni- ja näyttämöleikkien kautta. Niin ikään maskeerausta pääsee harjoittelemaan kasvomaalien avulla. Yhdistetään musiikki, rytmi ja teatteri ja pistetään esitys pystyyn!

VUORENMÄEN LEIRI:
Vuorenmäen koulu, Eerikinkartanontie 5, 02880 Veikkola
LIIKUNTAA LEIKKIEN (5.-9.6.2017 klo 9-15)
Leirillä lapset pääsevät purkamaan energiaa sekä viettämään hauskoja ja aktiivisia liikunnantäytteisiä päiviä niin ulkona kuin sisällä! Viikon aikana on mahdollisuus tutustua useisiin erilaisiin liikuntamuotoihin niin ohjatusti kuin omaehtoisesti. Ulkona pelaillaan mm. pallopelejä, heitellään frisbietä sekä pidetään hauskoja viestikisoja ja kokeillaan parkour-hyppyjä esteiden yli. Sisällä liikuntasalissa rakennetaan yhdessä erilaisia temppuratoja sekä liikutaan musiikin tahtiin. Lähdetään yhdessä liikkeelle!

Hinta: 95€/ viikko, molemmat viikot yhteishintaan 180€
Hinta sisältää ohjelman lisäksi vakuutuksen ja lounaan.

Tervetuloa mukaan nauttimaan tekemisen riemusta!

Lisätietoja:
Hanna Sares
Kirkkonummen aluekoordinaattori
hanna.sares@lastenliitto.fi

Ilmoittautumaan leireille pääset TÄÄLTÄ

Ilmoittauduthan heti, leirille otetaan rajattu määrä lapsia!
(Leirit käynnistyvät, mikäli osallistujia on vähintään 12 henkilöä. Ryhmän max. koko 22 henkilöä.)

Peruutusehdot: Luethan huolellisesti ilmoittautumisen yhteydessä.

Jos olet kiinnostunut osallistumaan Kirkkonummen paikallisyhdistyksen toimintaan luottamushenkilönä, vapaaehtoisena tai sinulla on muuten vain hyviä ideoita toiminnan kehittämiseksi niin ota yhteyttä Uudenmaan piirin toiminnanjohtajaan. Otamme mielellämme ideoita vastaan

Kartalla

Tuulia Pajunpää