Leirit

KESÄN 2018 TEEMALEIRIT KIRKKONUMMELLA

ILMOITTAUTUMINEN LEIREILLE ON ALKANUT!

Kansallisen Lastenliiton Kirkkonummen paikallisyhdistys järjestää kesällä 2018 kuusi viikon mittaista päiväleiriä 7-10-vuotiaille koululaisille Kantvikissa, Kirkkoharjussa ja Vuorenmäessä. Leiripäivät ovat maanantaista perjantaihin kello 9-15. Päiväleirien tarkoitus on tarjota lapselle turvallinen ja aktiivinen viikko innostavien ja ammattitaitoisten ohjaajien ohjaamana. Päiväleirit ovat teemaleirejä, ja leiriteeman mukaista ohjelmaa on niin sisällä kuin ulkona tarjolla lähes koko päivän ajan unohtamatta lasten omaa valvottua vapaata toimintaa. Ennen puolta päivää leiriläisille tarjoillaan lounas. Iltapäivällä leiriläiset syövät omat eväät joko leiripaikka tai ulkona (säästä ja aktiviteetista riippuen). Leiripäivä päättyy klo 15.00, jolloin viimeistään palataan takaisin leiripaikalle.

KANTVIKIN LEIRIT:

Kantvikin koulu, Toppapolku 2, 02460 Kantvik

LIIKUNTASEIKKAILU (4.-8.6.2018 klo 9-15)
Tällä leirillä lapset pääsevät purkamaan energiaa sekä viettämään hauskoja ja aktiivisia liikunnantäytteisiä päiviä niin ulkona kuin sisällä! Viikon aikana on mahdollisuus tutustua useisiin erilaisiin liikuntamuotoihin niin ohjatusti kuin omaehtoisesti. Ulkona pelaillaan mm. pallopelejä, heitellään frisbietä sekä pidetään hauskoja viestikisoja. Viikon aikana tehdään myös seikkailuretkiä lähialueelle. Sisällä salissa leikitään erilaisia liikuntaleikkejä sekä kovan touhuamisen vastapainona venyttellään ja väännytään solmuille. Tervetuloa mukaan liikkumaan!

KESÄINEN TOUHU (11.-15.6.2018 klo 9-15)
Tällä leiriviikolla touhutaan vaikka mitä! Leiriviikon ohjelmaan kuuluu niin askartelua, retkiä lähialueelle, liikuntaa, leipomista kuin musiikkia. Kaikkea kivaa, mitä rentoon ja touhuntäyteiseen kesäviikkoon voi mahduttaa. Viimeinen leiripäivä huipentuu yhteisiin kesäjuhliin. Nyt nautitaan kesästä!

KIRKKOHARJUN LEIRIT:

Kirkkoharjun koulu, Kirkkotallintie 6 A, 02400 Kirkkonummi, käynti Wiikintien puolelta

KESÄN TAIKAA (4.-8.6.2018 klo 9-15)
Tervetuloa mukaan kesäiselle seikkailulle puuhailun maailmaan!  Leirillä liikutaan ja leikitään, taiteillaan ja taiotaan sekä vietetään yhdessä rentoja kesäpäiviä. Pihalle pystytetään erilaisia liikuntaratoja ja saliin rakennetaan temppupisteitä. Leiriviikon seikkailuretkellä kuvataan luontoa ja rakennetaan leiripaikalle taikametsä. Leiriviikon aikana tutkitaan taikoja ja viimeinen leiripäivä huipentuu yhteisiin taikurijuhliin. Tervetuloa mukaan seikkailuun!

LIIKUNTA JA LUONTO (11.-15.6.2018 klo 9-15)
Tällä leirillä yhdistyy hauska ja aktiivinen liikunta sekä rentouttava ja mielenkiintoinen luonto. Leiripäivien aikana lapset pääsevät purkamaan energiaa tutustuen erilaisiin liikuntamuotoihin erilaisten pallopelien ja liikuntaleikkien muodossa. Niin ikään leirillä tehdään tutkimusretkiä lähialueen luontoon sekä askarrellaan luonnon materiaaleista. Viimeinen leiripäivä huipentuu yhteisiin leiriolympialaisiin. Pakkaa lenkkarit ja kumpparit kassiin ja tule pitämään yhdessä hauskaa!

VUORENMÄEN LEIRIT:

Vuorenmäen koulu, Eerikinkartanontie 5, 02880 Veikkola

LIIKUNTAA LEIKKIEN (4.-8.6.2018 klo 9-15)
Leirillä lapset pääsevät purkamaan energiaa sekä viettämään hauskoja ja aktiivisia liikunnantäytteisiä päiviä niin ulkona kuin sisällä! Viikon aikana on mahdollisuus tutustua useisiin erilaisiin liikuntamuotoihin niin ohjatusti kuin omaehtoisesti. Ulkona pelaillaan mm. pallopelejä, heitellään frisbietä sekä pidetään hauskoja viestikisoja ja kokeillaan parkour-hyppyjä esteiden yli. Sisällä liikuntasalissa rakennetaan yhdessä erilaisia temppuratoja sekä liikutaan musiikin tahtiin. Lähdetään yhdessä liikkeelle!

PUUHASEIKKAILU (11.-15.6.2018 klo 9-15)
Tällä leirillä seikkaillaan luonnossa, rakennetaan majoja, liikutaan ja leikitään sekä taiteillaan. Leiriviikon aikana pistetään pystyyn äänilaboratorio sekä tutkitaan värien maailmaa. Leirillä jokainen saa maalata itselleen oman leiripaidan. Viimeinen leiripäivä huipentuu yhteisiin kesäjuhliin. Tervetuloa mukaan puuhailemaan yhdessä kaikkea kivaa!

Hinta: 95€/ viikko
Hinta sisältää ohjelman lisäksi vakuutuksen ja lounaan.

Tarkempi leiri-info lähetetään ilmoittautuneille noin 2 viikkoa ennen leirin alkua ja ohjaajat jakavat lapsille päiväohjelman ensimmäisenä leiripäivänä.

Tervetuloa mukaan nauttimaan tekemisen riemusta!

Ilmoittautumis- ja peruutussäännöt: Löytyvät tästä. Luethan nämä huolellisesti ilmoittautumisen yhteydessä.
(Leirit käynnistyvät, mikäli osallistuja on vähintään 10 henkilöä. Ryhmän max. koko 25 henkilöä.)

Maksu- ja toimitusehdot: Löytyvät tästä.

ILMOITTAUDU MUKAAN LEIREILLE TÄSTÄ

YHTEYSTIEDOT

Lisää tietoja Lastenliiton Kirkkonummen leiritoiminnasta voit kysellä aluekoordinaattoriltamme.
Hanna Sares, Kirkkonummen aluekoordinaattori
045-104 1492, hanna.sares@lastenliitto.fi