class="white-text"

Varsinais-Suomi

Varsinais-Suomen piiriin kuuluvat Raision ja Turun paikallisyhdistykset, jotka järjestävät koulujen työaikoina 0-12-vuotiaille lapsille ja lapsiperheille kerhotoimintaa. Piirijärjestö toimii koko alueella toimintaa koordinoivana ja yhteistyötä lisäävänä toimijana. Piirijärjestö myös vastaa koulujen loma-aikoihin järjestettävästä päiväleiritoiminnasta sekä tapahtumista Varsinais-Suomessa.

Varsinais-Suomen Lastenliiton toiminnasta tiedotetaan aktiivisina kuukausina jäsenkirjeessä, Nykypäivässä sekä paikallislehdissä sekä  Turun ja Raision tapahtumakalenterissa. Varsinais-Suomen Lastenliitto on myös aktiivinen sosiaalisessa mediassa. Meidät löydät mm. Facebookista ja Instagramista!

Toimimme yhteistyössä mm. Kansallisen Lastenliiton ja sen eri aluejärjestöjen, Kokoomusjärjestöjen, Raision nuorisotoimen, Turun nuorisoasiankeskuksen ja sivistystoimialan kanssa sekä opetusviraston kanssa.

Hallitus 2017

Puheenjohtaja: Noora Heino
Varapuheenjohtaja: Malla Rannikko-Laine
Marika Metsähonkala