Espoon Lastenliitto hakee toiminnanjohtajan äitiysloman sijaista 23.10.2017-2.10.2018 väliselle ajalle

21.9.2017

Espoon Lastenliitto etsii toiminnanjohtaja Elina Wilénille sijaista hänen äitiyslomansansa ajaksi 23.10.2017-2.10.2018. Tehtävässä pääsee monipuolisesti toteuttamaan itseään lapsi- ja varhaisnuorisotyön kentällä sekä mukaan mahtavaan työporukkaan, jossa on ilo tehdä töitä!

Haemme nuorekkaaseen joukkoomme toiminnanjohtajaa määräaikaiseen työsuhteeseen nykyisen toiminnanjohtajan äitiysloman ajaksi. Toiminnanjohtajan tehtävänä on mm. johtaa ja kehittää Kansallinen Lastenliitto – Espoon aluejärjestö ry:n toimintaa, vastata taloudesta ja hallinnosta hallituksen päätösten mukaisesti, toimia ohjaajien esimiehenä sekä vastata viestinnästä.

Kansallinen Lastenliitto – Espoon Aluejärjestö ry on Espoon alueella toimiva voittoa tavoittelematon lapsi- ja varhaisnuorisojärjestö, joka on osa Kansallinen Lastenliitto ry:tä. Toiminnallamme tuemme turvallista lapsuutta ja onnellista vanhemmuutta. Järjestömme arvoja ovat: oman elämän hallinta, erilaisuuden hyväksyminen ja vastuuntuntoisuus.

Espoon Lastenliiton toiminnanjohtajan tehtävänä on johtaa ja kehittää aluejärjestön toimintaa sekä vastata taloudesta ja hallinnosta hallituksen päätösten mukaisesti. Toiminnanjohtajan tehtäviin kuuluu muun muassa järjestön viestinnän ja markkinoinnin kehittäminen, jonka avulla halutaan lisätä aluejärjestön jäsenmäärää sekä parantaa Espoon Lastenliiton näkyvyyttä. Lisäksi toiminnanjohtajan tehtäviin kuuluu ohjaajien esimiehenä toimiminen sekä toiminnan suunnittelu, seuranta, arviointi ja raportointi.

Edellytämme hakijalta tehtävään soveltuvaa korkeakoulututkintoa ja kokemusta lapsi- ja varhaisnuorisostyöstä.

Toivomme, että sinulla on aikaisempaa kokemusta järjestömaailmasta, esimieskokemusta, taloushallinnon ymmärtämistä, osaat käyttää teksti- ja kuvankäsittelyohjelmia, olet sinut tietotekniikan ja sosiaalisen median kanssa ja haluat olla kehittämässä harrastustoimintaa lapsille, nuorille ja lapsiperheille. Tehtävän menestyksellinen hoitaminen edellyttää kykyä toimia erilaisissa verkostoissa.

Olet reipas, iloinen, vastuuntuntoinen etkä pelkää haasteita tai itsenäistä työskentelyä. Olet valmis jalkautumaan kentälle ja tarvittaessa joustamaan työtahdin kiihtyessä. Työhön kuuluu jonkin verran ilta- ja viikonlopputöitä. Espoon Lastenliiton toimisto sijaitsee Kampissa, Helsingissä, mutta työhön kuuluu liikkuminen ympäri Espoota.

Työ alkaa 23.10.2017 tai sopimuksen mukaan. Työ on välillä 23.10.2017 osa-aikainen 21,75 h / viikko. Ajalla 1.1.-2.10.2018 työ on osa-aikainen 29 h / viikko. Työhön kuuluu lounasetu ja työpuhelin. Työsuhteen kesto 2.10.2017 asti.

Työhakemus täytetään työnhakulomakkeeseen, johon pääset alla olevasta linkistä. Työnhakulomakkeeseen tulee lisätä ansioluettelo, joka tallennetaan pdf-muotoon ja nimetään hakijan nimellä. Haku päättyy 3.10.2017 klo 12:00. Työpaikan yhteyshenkilönä toimii nykyinen toiminnanjohtaja Elina Wilén, soittoaika maanantai 25.9. klo 14-16 ja keskiviikko 27.9. klo 14-16.

Työnhakulomake, Kansallinen Lastenliitto - Espoon aluejärjestö ry, toiminnanjohtajan äitiysloman sijaisuus