Hae meille kerho-ohjaajaksi

8.8.2018

Kansallinen Lastenliitto - Espoon Aluejärjestö ry, ystävien kesken Espoon Lastenliitto, on Espoon alueella toimiva lapsi- ja varhaisnuorisojärjestö. Toiminnallamme tuemme turvallista lapsuutta ja onnellista vanhemmuutta. Haluamme omalta osaltamme kasvattaa ihmistaimista rehellisiä, tasapainoisia ja hassuttelevia yksilöitä. Järjestämme laadukasta toimintaa lapsille, varhaisnuorille ja lapsiperheille koko Espoon alueella. Mahdollisuus edulliseen harrastamiseen tarjoutuu ympäri vuoden, kun tarjolla on metkaa kerho- ja kurssitoimintaa sekä erilaisia lystikkäitä tapahtumia.

Haemme nyt joukkoomme uusia kerho-ohjaajia syyskaudelle 2018 sekä kevätkaudelle 2019. Kerhotarjontaamme kuuluu tällä hetkellä jumppa-, taide-, keppari- ja monitoimikerhoja, jotka on pääosin suunnattu alakouluikäisille, mutta ryhmiä löytyy myös alle kouluikäisille. Meille voit ehdottaa myös omaa kerho- tai kurssi-ideaa lasten tai nuorten parissa. Sinulla on mahdollisuus työllistyä joko yhden tai useamman kerhon ohjaajaksi.

Toimintaa toteutetaan kouluissa, nuorisotaloilla sekä muilla toimintaan sopivilla tiloilla. Tämä mahdollistaa sen, että toimintaa voidaan toteuttaa ympäri Espoota. Kaikki toimintamme on matalan kynnyksen toimintaa, eli toiminnan tavoitteena on, että kynnys hakeutua palveluihin olisi mahdollisimman alhainen. Tämä toimintaperiaate näkyy mm. matalana hintatasona.

Ohjaajan tehtäviin kuuluu itsenäinen kerhotoiminnan suunnittelu sekä ryhmien ohjaus. Ohjaussuunnitelmat räätälöidään ryhmäkohtaisesti. Kerhotoimintamme on monipuolista toimintaa, jossa ei kilpailla vaan toimitaan tekemisen ja hyvän mielen kautta. Kerhoissa pyritään lasten sosiaalisten ja ryhmätyötaitojen kehittämiseen sekä onnistumisen kokemuksien mahdollistamiseen.

Ohjaajalla tulee olla toiminnan luonteen ja olosuhteiden vaatima kokemus, koulutus ja/tai näyttö osaamisesta. Ohjaajalta toivomme iloista elämänasennetta, idearikkautta ja työhön sitoutumista sekä kokemusta erilaisten ryhmien ohjaamisesta. Lisäksi jokaiselta ohjaajalta edellytetään valmistautumista ja etukäteen perehtymistä toiminnan olosuhteisiin. Työ sopii opiskelijalle, mutta ohjaajan tulee olla täysi-ikäinen. Tehtävään valitun tulee esittää työnantajalle rikosrekisterilain 6§ 2 momentin mukainen rikosrekisteriote.

Mikäli kiinnostuksesi heräsi, laitathan avoimen hakemuksen ja CV.si osoitteeseen: jenni.voutilainen@lastenliitto.fi. Haku on käynnissä 27.6.- 19.8.