Haemme nyt joukkoomme uusia ohjaajia kerhokaudelle 2017

7.8.2017

Tule mukaan toimintaamme

Kerhotarjontaamme kuuluu tällä hetkellä lasten ja varhaisnuorten taide- ja jumppakerhoja, joten mikäli sinulla tai tuttavallasi on osaamista ja intoa ohjata omaa lapsiryhmää näiden teemojen sisällä, kannattaa olla meihin yhteydessä asian tiimoilta.

Kerhotoimintamme on monipuolista toimintaa, jossa ei kilpailla vaan toimitaan tekemisen ja hyvän mielen kautta. Kerhoissa pyritään lasten sosiaalisten ja ryhmätyötaitojen kehittämiseen sekä onnistumisen kokemuksien mahdollistamiseen.

Kerhojen sisältö vaihtelee paljon lapsiryhmistä ja ohjaajista riippuen ja ohjaajan tehtäviin kuuluukin itsenäinen toiminnan suunnittelu sekä ryhmien ohjaus. Kerho-ohjaajalta ei vaadita alan koulutusta, vaan harrastuneisuus, sitoutuneisuus ja kiinnostus lasten kerhotoiminnan ohjaamiseen riittävät. Ohjaajalta toivomme iloista elämänasennetta, idearikkautta ja työhön sitoutumista sekä kokemusta erilaisten ryhmien ohjaamisesta. Työ sopii opiskelijalle, mutta ohjaajan tulee olla täysi-ikäinen.

Mikäli kiinnostuksesi heräsi, ole meihin yhteydessä osoitteessa jenni.voutilainen@lastenliitto.fi