Haemme osa-aikaista iltapäivätoiminnan koordinaattoria

2.1.2018

Kansallinen Lastenliitto – Espoon aluejärjestö ry hakee osa-aikaista iltapäivätoiminnan koordinaattoria

Kansallinen Lastenliitto – Espoon Aluejärjestö ry on Espoon alueella toimiva voittoa tavoittelematon lapsi- ja varhaisnuorisojärjestö. Toiminnallamme haluamme tukea turvallista lapsuutta ja onnellista vanhemmuutta.

Lukuvuonna 2017–2018 järjestämme 1.–2.-luokkalaisille sekä erityisopetuksessa oleville peruskoululaisille lakisääteistä iltapäivätoimintaa Jalavapuiston, Hösmärinpuiston ja Lahnuksen kouluilla Espoossa. Toiminnan toteuttamista ohjaavat valtakunnalliset koululaisten iltapäivätoiminnan perusteet, kunnan oma iltapäivätoiminnan toimintasuunnitelma sekä Lastenliiton iltapäivätoiminnan toimintasuunnitelma. Iltapäivätoiminta alkaa koulupäivän päätyttyä noin klo 12.00 ja päättyy klo 17.00.

Haemme iltapäivätoiminnan koordinaattoria määräaikaiseen työsuhteeseen kevätlukukaudelle 2018. Iltapäiväkoordinaattorin vastuulla on koordinoida ja kehittää yhdistyksen toteuttamaa iltapäivätoimintaa. Tehtäviin kuuluu muun muassa iltapäivätoiminnan ohjaajien esimiehenä toimiminen, iltapäivätoiminnan ohjaus ja laatutyö yhdessä ohjaajien kanssa, ohjaajien sijaisuuksien hoitaminen, yhteydenpito kouluihin, vanhempiin ja yhteistyökumppaneihin sekä iltapäivätoiminnan suunnittelu ja kehitystyö yhdessä yhdistyksen toiminnanjohtajan kanssa.

Edellytämme hakijalta aiempaa työkokemusta tai harrastuneisuutta lapsiryhmien ohjauksesta. Tehtävän menestyksellinen hoitaminen edellyttää organisointi- ja ongelmanratkaisukykyä, erinomaisia vuorovaikutustaitoja sekä joustavuutta työaikojen suhteen ja valmiutta liikkua Espoon alueella.

Hakijalle katsotaan eduksi iltapäivätoiminnan tuntemus, aikaisempi esimiestehtävässä toimiminen sekä tehtävään soveltuva vähintään alempi korkeakoulututkinto.

Työ alkaa 29.1.2018 tai sopimuksen mukaan. Työaika vaihtelee tarpeen mukaan, mutta keskimääräinen viikkotyötuntimäärä on 18,75/vko. Työsuhde on määräaikainen, mutta voi jatkua syyslukukaudella 2018. Työtä on mahdollista tehdä osittain etänä.

Tehtävään valitun henkilön on esitettävä työnantajalle rikosrekisterilain 6§ 2 momentin mukainen rikosrekisteriote, joka vaaditaan kaikilta lasten kanssa työskenteleviltä.

Täytä hakemus keskiviikkoon 17.01 klo 16.15 mennessä TÄÄLTÄ.