Iltapäivätoiminnan vastuuohjaajan avoin työpaikka Jalavapuiston koulun iltapäiväkerhossa Espoon keskuksessa

4.10.2017

Iltapäivätoiminnan vastuuohjaajan avoin työpaikka Jalavapuiston koulun iltapäiväkerhossa Espoossa

Espoon Lastenliitto hakee reipasta ja vastuuntuntoista iltapäivätoiminnanvastuuohjaajaa Jalavapuiston koulun iltapäiväkerhoon

Espoon Lastenliitto järjestää 1.-2.-luokkalaisille sekä erityisopetuksessa oleville peruskoululaisille lakisääteistä iltapäivätoimintaa Jalavapuiston, Hösmärinpuiston ja Lahnuksen kouluilla Espoossa. Toiminnan toteuttamista ohjaavat valtakunnalliset koululaisten iltapäivätoiminnan perusteet, kunnan oma iltapäivätoiminnan toimintasuunnitelma sekä Lastenliiton iltapäivätoiminnan toimintasuunnitelma. Iltapäivätoiminta alkaa koulupäivän päätyttyä n. klo 12 ja päättyy klo 17.

Haemme vastuuntuntoista, omatoimista ja innostunutta vastuuohjaajaa Jalavapuiston koulun iltapäiväkerhoon määräaikaiseen työsuhteeseen ajalle 23.10.2017-1.6.2018. Jalavapuiston iltapäiväkerhossa on n. 75 lasta ja ryhmässä toimii vastuuohjaajan lisäksi neljä ohjaajaa. Iltapäivätoiminnassa lapset leikkivät ja harrastavat ryhmissä sisällä ja ulkona. Päiväohjelmaan sisältyy ohjattua toimintaa ja vapaata leikkiä. Toiminta on lasten vapaa-aikaa. Kerhoaikana lapsilla on mahdollisuus läksyjen tekoon ja kerholla tarjotaan myös välipala.

Vastuuohjaajan tehtäviin kuuluu toiminnan suunnittelu ja toteutus yhdessä muiden ohjaajien kanssa, lasten turvallisuudesta huolehtiminen, yhteistyö koulun ja vanhempien kanssa sekä yhteisiin kuukausipalavereihin osallistuminen. Edellytämme reipasta asennetta, tilanteisiin tarttumista ja kokemusta lasten parissa työskentelystä. Hakijalla tulee olla tehtävään soveltuva tutkinto. EA-kortti katsotaan eduksi. Vastuuohjaajan työaika on 25 h/viikko. Espoon Lastenliiton iltapäivätoiminnanohjaajilla on mahdollisuus työllistyä kesäaikana ohjaajiksi päiväleiritoimintaan.

Tehtävään valitun henkilön on esitettävä työnantajalle rikosrekisterilain 6§ 2 momentin mukainen rikosrekisteriote, joka vaaditaan kaikilta lasten kanssa työskenteleviltä.

Palkkaamme työntekijän heti sopivan henkilön löydyttyä.

Avoimet hakemukset ja CV:t 20.10.2017 mennessä osoitteeseen heli.kostia@lastenliitto.fi.