Kesä tulee, ilmoittaudu mukaan kesän hauskimmille leireille!

5.2.2020

Tule leiriläiseksi, leirikamuksi tai leiriohjaajaksi Lastenliittoon pääkaupunkiseudulle!

Kivaa yhdessä kamujen kanssa!

Helsingissä, Espoossa, Vantaalla ja Kirkkonummella järjestetään yhteensä yli 100 leiriviikkoa alakouluikäisille. Leirit ovat pääsääntöisesti päiväleirejä, joissa kaikissa on hauska leikkimielinen teema. Lastenliiton leireillä liikutaan, leikitään, taiteillaan sekä puuhataan monenlaista ja pidetään kivaa yhdessä kamujen kanssa!

Kesäkuussa voit valita mm. haluatko lähteä liikkumaan ja leikkimään Kamu-kameleontin liikuntaleirille, osallistua Velhokouluun tai ottamaan selvää seitsemän meren salaisuudesta. Voit myös lähteä mukaan pelastamaan avaruusolio Alvaria, osallistua Monsterien salaseuraan tai lähteä mukaan tutkimaan Metsinkäisten salattua luontoa. Kesäleirifestareita pääset viettämään niin päiväleireillä kuin Helsingin järjestämillä yöleireillä.
Jälleen tänä kesänä koko pääkaupunkiseudulla järjestetään Lastenliiton #kivaayhdessä-leirejä, joiden ohjelma suunnitellaan kokonaan lasten kanssa. Näillä leireillä ohjelmassa voi olla esimerkiksi sarjisrallia ja hemmotteluhetkisiä sekä voidaan leikkiä nokkelia salapoliiseja tai takapihaturisteja.
Helsingissä ja Vantaalla leirejä järjestetään myös elokuun ensimmäisellä viikolla.

Katso alueesi leiritarjonta ja ilmoittaudu pian mukaan, sillä paikkoja on rajoitettu määrä. Kaikkien helmikuun aikana ilmoittautuneiden kesken arvomme ilmaisen leiriviikon!

Kaikki pääkaupunkiseudun alueen leirit löydät leiriesitteestämme tästä klikkaamalla!

Helsinki: https://www.lastenliitto.fi/helsinki/leirit/
Espoo: https://www.lastenliitto.fi/espoo/leirit/
Vantaa: https://www.lastenliitto.fi/vantaa/leirit/
Kirkkonummi: https://www.lastenliitto.fi/uusimaa/leirit/

Leirikamu-toiminta 13-14 vuotiaille nuorille

Sinä noin 13-14-vuotias, haluaisitko ryhtyä vapaaehtoiseksi leirikaveriksi? Oletko iloinen ja innostava kaveri, joka tykkää pelailla tai askarrella ja haaveena on ehkä vanhempana työskennellä lasten parissa? Hae Lastenliitolle leirikamuksi vapaamuotoisella hakemuksella. Leirikamulle leiri on ilmainen ja päivittäin tarjotaan maksuton lounas. Leirikaverina toimimisesta saa myös todistuksen.

Hae leirikamuksi Vantaan leireille: vantaa.koordinaattori@lastenliitto.fi p. 045-1500580/Halla Herva
Hae leirikamuksi Kirkkonummen leireille: hanna.sares@lastenliitto.fi p. 045-104 1492

Hae töihin kesän hauskimme leireille

Etsimme leireillemme ympäri pääkaupunkiseudun iloisia, innokkaita ja ammattitaitoisia aikuisia vastuuohjaajiksi ja ohjaajiksi. Apuohjaajana voi toimia 15-vuotta täyttänyt nuori. Mainitsethan hakemuksessa, mikäli olet käynyt Lastenliiton nuorten ohjaajakoulutuksen. Haut aukeavat helmi-maaliskuussa. Seuraa rekry-sivujemme päivitystä ja hae mukaan. https://www.lastenliitto.fi/rekry/

Lastenliitto on valtakunnallinen lapsi- ja varhaisnuorisojärjestö, joka toimii ympäri Suomea järjestäen matalan kynnyksen kerho- ja leiritoimintaa sekä koulutuksia, retkiä, tapahtumia ja lakisääteistä iltapäivätoimintaa.