Kesä tulee, oletko valmis pitämään #kivaayhdessä

1.2.2019

Kesän 2019 leiri-ilmoittautumiset ovat nyt käynnissä ja luvassa on taas leppoisia lomapäiviä ympäri Espoon. Ilmoittautumisten kanssa kannattaa olla nopeasti liikkeellä, sillä kaikkien helmikuun aikana ilmoittautuneiden kesken arotaan ilmainen leiriviikko!

1.2.2019
Lehdistötiedote 1.2.2019
Espoo, Helsinki, Kirkkonummi, Vantaa

Kesä tulee, oletko valmis pitämään #kivaayhdessä

#kivaayhdessä lapsille
Lastenliiton pääkaupunkiseudun yhdistysten kesän 2019 lasten kesäleirien ilmoittautuminen aukeaa 1.2.2019 kello 13:00. Toimi nopeasti ja ilmoittaudu pitämään #kivaayhdessä!

Helsingissä, Espoossa, Vantaalla ja Kirkkonummella järjestetään yhteensä yli 100 leiriviikkoa alakouluikäisille. Leirit ovat päiväleirejä, joissa kaikissa on leikkimielinen teema. Helsingissä järjestetään lisäksi yöleirejä. Kesäkuussa voit valita mm. haluatko lähteä viettämään Laiskiaisten leppoisia kesäpäiviä, osallistua Velhokouluun vai miten olisi Seikkailu mikä-ihmemaassa? Voit ryhtyä myös Pokemon kouluttajaksi tai lähteä mukaan tutkimaan Menninkäisten salattua luontoa. Kesäleirifestareita pääset viettämään niin päiväleireillä kuin Helsingin järjestämillä yöleireillä. Tämän kesän uutuutena koko pääkaupunkiseudulla järjestetään Lastenliiton #kivaayhdessä-leirejä, jonka ohjelma suunnitellaan kokonaan lasten kanssa. Näillä leireillä valinnanvaihoehtoja löytyy niin Sarjisrallista Hemmotteluhetkiseen kuin Nokkeliin salapoliiseihin ja Takapihaturisteihin. Leirejä järjestetään myös heinä- elokuun vaihteessa, viikolla 31, Vantaalla ja Helsingissä.

Katso alueesi leiritarjonta ja ilmoittaudu pian mukaan, sillä kaikkien helmikuun aikana ilmoittautuneiden kesken arvomme ilmaisen leiriviikon!
Helsinki: https://www.lastenliitto.fi/helsinki/leirit/
Espoo: https://www.lastenliitto.fi/espoo/leirit/
Vantaa: https://www.lastenliitto.fi/vantaa/leirit/
Kirkkonummi: https://www.lastenliitto.fi/uusimaa/leirit/

#kivaayhdessä 13-14-vuotiaille nuorille
Sinä noin 13-14-vuotias, haluaisitko ryhtyä vapaaehtoiseksi leirikaveriksi? Oletko iloinen ja innostava kaveri, joka tykkää pelailla tai askarrella ja haaveena on ehkä vanhempana työskennellä lasten parissa? Hae meille leirikaveriksi vapaamuotoisella hakemuksella. Leirikaverille leiri on ilmainen ja leirikavereille tarjotaan leirillä maksuton lounas. Leirikaveri saa myös todistuksen leirikaverina olemisesta.

Hae leirikaveriksi Espoon leireille: jenni.voutilainen@lastenliitto.fi p. 040-585 2722
Hae leirikaveriksi Vantaan leireille: vantaa.koordinaattori@lastenliitto.fi p. 045-1500580/Halla Herva
Hae leirikaveriksi Kirkkonummen leireille: hanna.sares@lastenliitto.fi p. 045-104 1492

#kivaayhdessä yli 15-vuotiaille nuorille