Tietoa kesän 2020 leiritoiminnasta

18.12.2019

Kesän 2020 leirejä suunnitellaan parhaillaan.

Vaikka joulu vasta tekee tuloaan, meillä on ajatukset jo kovasti tulevassa kesässä ja leiritoiminnassa. Näin tuntuu olevan myös monella muulla, sillä kyselyjä toiminnasta tulee tasaiseen tahtiin. Tämän takia halusimme koostaa kaikki tässä vaiheessa vuotta eniten kysytyt kysymykset informaatiopaketiksi, josta löytyy vastaukset niin leiriläisten kuin ohjaajiksi haluavienkin kysymyksiin.

Leiriläiset ja vanhemmat

• Kesän leiri-ilmoittautuminen käynnistyy 3.2. klo 13.00 nettisivuillamme.
  •  Järjestämme toimintaa pääosin koulujen ja nuorisotalojen tiloissa, joiden myöntämisestä vastaavat rehtorit sekä nuorisopalvelut. Päivitämme paikka- ja viikkotietoja nettisivuillemme sitä mukaa, kun tiedot meille vahvistuvat.
  • Leiriteemat vahvistetaan siinä vaiheessa, kun suurin osa anotuista tiloista on vahvistettu. Tällä pyritään takaamaan sitä, että samalla alueella on mahdollisimman monenlaisia teemoja sekä sitä, että tilat olisivat mahdollisimman hyvät juuri kyseiselle teemalle.

Leiriohjaajat

• Kesäleiriohjaajien rekrytointi alkaa helmikuun alussa nettisivuillamme ja otamme huomioon vain rekrytointilomakkeen kautta saapuneet hakemukset.
  • Rekrytointi hoidetaan yhteistyössä Vantaan Lastenliitto ry:n kanssa.
  • Tarjolla on töitä sekä vastuuohjaajille, ohjaajille ja apuohjaajille, mutta myös tuuraajille.

Yhteistyökumppanit ja vapaaehtoiset

Onko yrityksesi tai yhdistyksesi kiinnostunut tekemään töitä lasten ikimuistoisten kesäleiripäivien eteen? Tai kiinnostaako sinua yksityishenkilönä toimia vapaaehtoisena leirillä? Loistavaa, sillä me haemme nyt yhteistyökumppaneita sekä vapaaehtoisia kesän 2020 päiväleireille. Yhteistyö voi olla koko leiriviikon kestävää tai muutaman tunnin ohjaustuokio. Leireiltä voidaan tehdä myös vierailuja tai voimme sopia esimerkiksi tarvikelahjoitusten vastaanotosta. Mikäli sinulle nousee yhteistyöidea, ota rohkeasti yhteyttä osoitteeseen jenni.voutilainen@lastenliitto.fi ja kehitellään espoolaisille lapsille #kivaayhdessä!