Tule mukaan Espoon Lastenliiton hallitukseen

30.9.2019

Tule mukaan meidän hallitukseen!

Espoon Lastenliiton hallitukseen toivotaan jäseniä, jotka ovat aidosti kiinnostuneita kehittämään espoolaisen lapsi- ja varhaisnuorisojärjestön toimintaa. Hallituksen jäsenenä saat erinomaisen näköalapaikan espoolaisten lasten harrastus- ja iltapäivätoimintaan. Hallituksen jäsenenä pääset vaikuttamaan espoolaisille lapsille ja perheille tarjottavaan toimintaan, kerrytät kokemusta yhdistystoiminnasta ja laajennat omaa tuttavaverkostoasi.

Hallituksen jäseneksi voi asettua ehdolle täysi-ikäinen henkilö. Aiempaa kokemusta yhdistystoiminnasta tai Espoon Lastenliiton toiminnasta ei tarvita. Aito kiinnostus lapsi- ja varhaistoimintaa kohtaan on tärkeintä!

Otathan rohkeasti yhteyttä osoitteessa espoo@lastenliitto.fi jos hallitustyöskentely kiinnostaa. Vuoden 2020 hallituksen jäsenet valitaan marraskuussa pidettävässä syyskokouksessa.