Iltapäivätoiminta

Espoon Lastenliitto ry:n iltapäivätoiminta

HUOM LUKUVUONNA 2021-2022 ILTAPÄIVÄTOIMINNASSA ALOITTAVAN LAPSEN HUOLTAJA!

Jos lapsesi aloittaa Jalavapuiston koululaisten iltapäivätoiminnassa niin täytäthän ennen toiminnan alkua tämän linkin takaa löytyvän lapsentietolomakkeen: https://www.lastenliitto.fi/espoo/tapahtumat/lapsentietolomake-jalavapuisto-1-1/

Jos lapsesi aloittaa Hösmärinpuiston koululaisille tarkoitetussa iltapäivätoiminnassa niin täytäthän ennen toiminnan alkua tämän linkin takaa löytyvän lapsentietolomakkeen: https://www.lastenliitto.fi/espoo/tapahtumat/lapsentietolomake-hosmarinpuisto-1-1/

Lomake löytyy sivun lopusta ja lopuksi paina ilmoittaudu. Mikäli tarvitset apua lomakkeen täyttämisessä, soita 0400166229.

Lukuvuonna 2021–2022 järjestämme perusopetuksen iltapäivätoimintaa Hösmärinpuiston ja Jalavapuiston koululla

Iltapäivätoiminnassa koululaiset viettävät koulupäivän jälkeiset tunnit turvallisessa ympäristössä aikuisten ohjaajien läsnäollessa. Iltapäivätoimintaa järjestetään koulupäivinä klo 12.00–17.00. Lapset saapuvat toimintaan suoraan koulusta päästyään ja ilmoittautuvat ohjaajalle. Iltapäivätoimintaa ei järjestetä koulujen loma-aikoina. Iltapäivätoiminnan paikka myönnetään aina enintään lukuvuodeksi kerrallaan. Mikäli iltapäivätoiminnassa haluaa jatkaa kesälomien jälkeen tulee paikkaa hakea uudestaan. Infoamme hakuajoista toiminnassa mukana olevia lapsia aina kun se on ajankohtaista.

Iltapäivätoiminnassa lapsille tarjotaan välipala klo 14 aikaan. Iltapäivätoiminnassa lapsille tarjotaan mahdollisuus tehdä läksyjä, osallistua ohjattuun toimintaan ja ulkoilla ja leikkiä vapaasti. Kaveritaitojen opettamisella ja opettelulla on erityisen iso rooli toiminnassa läpi lukuvuoden. Toiminnan suunnittelussa otetaan huomioon lasten ja vanhempien toiveet. Mahdollisuuksien mukaan tehdään retkiä lähiympäristöön. Iltapäivätoiminnassa toimivat ohjaajina koulutetut iltapäivätoiminnanohjaajat.

Toiminnasta voi olla yhteydessä suoraan iltapäivätoiminnan yksiköihin tai toiminnanjohtajaan. Laskutuksesta vastaa Espoon Lastenliiton toimisto. Haku iltapäivätoimintaan ja toiminta-aikamuutokset ilmoitetaan Espoon kaupungille.

Hösmärinpuiston koulun iltapäivätoiminta
Hösmärinahde 5
050 366 3566 (koulupäivinä klo 12.00-17.00)
hosmarinpuisto@lastenliitto.fi