Tapahtumahaku

Iltapäivätoiminta

Lukuvuonna 2019–2020 järjestämme perusopetuksen iltapäivätoimintaa Hösmärinpuiston ja Jalavapuiston koululla. Iltapäivätoiminnassa koululaiset viettävät koulupäivän jälkeiset tunnit turvallisessa ja virikkeellisessä ympäristössä aikuisten ohjaajien läsnäollessa. Iltapäivätoimintaa järjestetään koulupäivinä klo 12.00–17.00. Iltapäivätoimintaa ei järjestetä koulujen loma-aikoina. Iltapäivätoiminnan paikka myönnetään aina enintään lukuvuodeksi kerrallaan. Mikäli iltapäivätoiminnassa haluaa jatkaa kesälomien jälkeen tulee paikkaa hakea uudestaan. Infoamme hakuajoista toiminnassa mukana olevia lapsia aina kun se on ajankohtaista.

Iltapäivätoiminnassa lapsille tarjotaan välipala klo 14 aikaan. Iltapäivätoiminnassa lapsille tarjotaan mahdollisuus tehdä läksyjä, osallistua ohjattuun toimintaan ja leikkiä vapaasti. Iltapäivätoimintaan sisältyy sekä ulkoilua että toimintaa sisätiloissa. Toiminnan suunnittelussa pyritään ottamaan huomioon lasten ja vanhempien toiveet. Iltapäivätoiminnassa toimivat ohjaajina koulutetut yhdistyksen työntekijät.

Toiminnasta voi olla yhteydessä suoraan iltapäivätoiminnan yksiköihin tai toiminnan koordinaattoriin. Laskutuksesta vastaa Espoon Lastenliiton toimisto. Haku iltapäivätoimintaan ja toiminta-aikamuutokset ilmoitetaan Espoon kaupungille.

Toiminnan koordinaattori
Anita Arttola
040 702 5872 (koulupäivinä klo 12.00-15.00)
espoo.ip@lastenliitto.fi