Tapahtumahaku

Leirikirje 2020

Tervetuloa mukaan Espoon Lastenliiton leireille!
Luvassa on jälleen touhukas leirikesä täynnä tekemistä, toimintaa ja kavereita. Tämän sivun leirikirjeistä löytyy kaikki tieto leirien tärkeimmistä käytänteistä. Jotta leirikesä olisi mahdollisimman sujuva, pyydämme että tutustut vielä Leirivanhemman infopakettiin, jossa vastaamme useimmin esitettyihin kysymyksiin ja kerromme yleisemmin leiriemme käytänteistä.

Leirikirjeet:
Ilmoittautumisen jälkeen sinulle on tullut sähköpostiin automaattinen vahvistusviesti josta löydät tarkemmin oman leiriviikkosi aikataulun. Alta löydät leiripaikan osoitteen ja puhelinnumeron (päivittyy toukokuussa). Linkkiä klikkaamalla löydät leiripaikkakohtaiset leirikirjeet, jotka voit tarpeen tullen myös tulostaa.

Haukilahden monitoimitalo, Toppelundintie 13, puh: päivittyy toukokuussa KLIKKAA TÄSTÄ LEIRIKIRJEESEEN
Tapiolan nuorisotalo, Tapiontori 3 A, puh: päivittyy toukokuussa   KLIKKAA TÄSTÄ LEIRIKIRJEESEEN
Mankkaan makasiini, Vanhan-Mankkaankuja 2 C, puh: päivittyy toukokuussa KLIKKAA TÄSTÄ LEIRIKIRJEESEEN
Näykkiön nuorisotalo,