Espoo | Leirikirje

Tapahtumat ja tempaukset
Iltapäivätoiminta

Leirikirje

Tervetuloa mukaan Espoon Lastenliiton leireille!
Olemme voittoa tavoittelematon yhdistys ja toimintamme on matalan kynnyksen harrastustoimintaa, joka ei ole tavoitekeskeistä, vaan siinä korostuu leikkimielisyys sekä yhdessäolo. Toimintaan voi osallistua taitotasosta riippumatta, sillä tärkeintä on halu harrastaa sekä päästä kokeilemaan ja nauttimaan tekemisen riemusta!

Luvassa on jälleen touhukas leirikesä täynnä tekemistä, toimintaa ja kavereita. Tästä leirikirjeestä löydät tarvitsemasi tiedon leirien tärkeimmistä käytänteistä. Jotta leirikesä olisi mahdollisimman sujuva, pyydämme että tutustutte vielä Leirivanhemman infopakettiin, jossa vastaamme useimmin esitettyihin kysymyksiin ja kerromme yleisemmin leiriemme käytänteistä.

Leirikirjeet:
Ilmoittautumisen jälkeen sinulle on tullut sähköpostiin automaattinen vahvistusviesti josta löydät tarkemmin oman leiriviikkosi aikataulun. Alta löydät leiripaikan osoitteen ja puhelinnumeron. Linkkiä klikkaamalla löydät leiripaikkakohtaiset leirikirjeet, jotka voit tarpeen tullen myös tulostaa.

Haukilahden monitoimitalo, Toppelundintie 13, puh: 050 540 8881 KLIKKAA TÄSTÄ LEIRIKIRJEESEEN
Tapiolan nuorisotalo, Tapiontori 3 A, puh: 046 591 0379  KLIKKAA TÄSTÄ LEIRIKIRJEESEEN
Mainingin koulu, Maininkitie 23, puh: 050 438 9468 KLIKKAA TÄSTÄ LEIRIKIRJEESEEN
Jalavapuiston koulu, Jalavakuja 1, puh: 050 438 9468 KLIKKAA TÄSTÄ LEIRIKIRJEESEEN