Leirikirje

Tervetuloa mukaan Espoon Lastenliiton leireille!

Tämän sivun leirikirjeistä löytyvät ne tärkeimmät ohjeistukset, jotka huoltajien tulisi ottaa huomioon ennen toiminnan alkua. Ilmoittautumisen jälkeen sinulle on tullut sähköpostiin automaattinen vahvistusviesti josta löydät tarkemmin oman leiriviikkosi aikataulun. Mikäli et löydä viestiä ja mietit, mille leirille olit ilmoittautunut, ole yhteydessä toimistoon.

Alta löydät leiripaikan osoitteen ja leiripuhelimen numeron sekä linkin leirikirjeeseen. Linkkiä klikkaamalla löydät leiripaikkakohtaiset leirikirjeet, jotka voit tarpeen tullen myös tulostaa. Oman leiripaikan puhelinnumero kannattaa tallentaa itselleen, sillä leirin aikana lapsiin liittyvistä asioista, kuten toiveista ja poissaoloista kannattaa olla suoraan yhteydessä oman leirin ohjaajiin.

Koska toiminnassamme oleellista on, että lapset pääsevät itse vaikuttamaan toiminnan sisältöön, valmiita toimintasuunnitelmia ei jaeta. Kaikilla leireillä keskitytään teemasta riippumatta hauskaan yhdessä tekemiseen kavereiden ja ohjaajien kanssa sekä nautitaan kesästä ja lomasta.

Mikäli jokin asia jää mietityttämään, tutustu vielä Leirivanhemman infopakettiin, jossa vastaamme useimmin esitettyihin kysymyksiin ja kerromme yleisemmin leiriemme käytänteistä. Luethan Ohjeita korona-aikaan.

Toivotamme kaikille leiriläisille mitä hauskinta leiriaikaa!

Haukilahden monitoimitalo, Toppelundintie 13, puh: 046 591 0379