Muu toiminta

Järjestämme myös paljon muuta kivaa toimintaa kuten tapahtumia, koulutuksia ja erilaisia kursseja.

KURSSIT

Kurssitoiminta on lyhytkestoista toimintaa, jossa keskitytään puuhastelemaan tietyn aiheen parissa. Kurssin yleisin kesto on 2-3h päivässä ja kurssikertoja voi olla yksi tai useampi aiheesta riippuen. Kurssit vaativat yleensä ilmoittautumisen ja niiden osallistujamäärä vaihtelee 8-15 osallistujan välillä.

TAPAHTUMAT

Tapahtumat ovat yleensä kaikille avoimia, maksuttomia tapahtumia, joista osa on meidän omia omia, osa yhteistyössä muiden toimijoiden kanssa järjestettyjä. Tapahtumien sisällöt vaihtelevat – toiminta on kuitenkin aina jotakin kivaa puuhaa lapsille ja lapsiperheille Espoon alueella. Tapahtumista kerrotaan aina tarkemmin Ajankohtaista-osiossa sekä sosiaalisen median kanavissamme.

KOULUTUKSET

Espoon Lastenliitto järjestää myös erilaisia koulutuksia, esimerkikisi Nuorten ohjaajakoulutusta, joka on on suunnattu 15-20 -vuotiaille nuorille, joita kiinnostaa lasten kanssa toimiminen, ohjaaminen, itsensä haastaminen sekä vaikuttamistoiminta. Koulutuksen sisällön tavoitteena on nuorten oman ohjaajuuden kehittäminen sekä omien ohjaajavahvuuksien tunnistaminen. Koulutuksia on sekä maksuttomia että maksullisia ja niihin on yleensä ennakkoilmoittautuminen. Myös koulutuksesta kerrotaan aina tarkemmin Ajankohtaista-osiossa sekä sosiaalisen median kanavissamme.

SOME

Pääset seuraamaan meitä Facebookissa nimellä Espoon Lastenliitto ry ja Instagramissa @lastenliitto_espoo