ESPOO, Haukilahti - Kepparikerho 7-12v syksy 2019

Tapahtumat ja tempaukset
Iltapäivätoiminta

ESPOO, Haukilahti - Kepparikerho 7-12v syksy 2019

Kerho keppareille ja heidän omistajilleen. Kerhossa on luvassa paljon keppariaiheista toimintaa kuten varusteiden askartelua, maastolenkkejä, keppareiden sukuselvitystä, leikkejä ja taidetoimintaa. Kerho on suunnattu erityisesti aloitteleville keppariharrastajille. Tarkemmat toimintasuunnitelmat räätälöidään ryhmäkohtaisesti yhdessä lasten kanssa heidän mielenkiintonsa mukaisesti. Talli toivottaa innokkaat heppahullut tervetulleiksi!

HUOM! Mikäli kerho kiinnostaa, mutta olet jo yläkouluiässä, kannattaa rohkeasti olla yhteydessä toimistoon.

Kerhoaika ja -paikka
Haukilahden monitoimitalo, Toppelunditie 13
Maanantaisin kello 19.00- 20.00.
2.9. -9.12.2019. Huom! Toimintaa ei ole syyslomaviikolla 42!

Hinta:
50€/ Syyskausi. Hintaan sisältyy ohjattu kerhotoiminta, tarvikkeet sekä vakuutukset.

Muuta huomioitavaa:
-Tunneille kannattaa varustautua vaatteilla joissa eivät taiteilun ja leikin jäljet haittaa. Tarkemmat ohjeet ja toimintasuunnitelmat saat omalta kerho-ohjaajaltasi ensimmäisellä kerhokerralla.
- Mikäli sinua mietityttää vielä jokin asia, luethan Kerhoinfon, jossa vastaamme useimmin esitettyihin kysymyksiin.

ENNEN ILMOITTAUTUMISTA OTATTEHAN HUOMIOON ETTÄ:

• Kerho maksetaan ilmoittautumisen yhteydessä.
  • Kerhoilmoittautuminen on sitova eikä kerhoissa ole kokeilukertoja.
  • Peruutukset tulee tehdä aina sähköpostitse osoitteeseen espoo.ip@lastenliitto.fi, pelkkä kerhossa käymättä jättäminen ei vastaa kerhopaikan peruutusta. Saat peruutuksestasi kuittauksen. Muistattehan tehdä peruutuksen toimistolle, jotta voimme antaa kerhopaikan seuraavalle jonossa.
  • Lähtökohtaisesti toimintaan voi ilmoittaa ainoastaan omat huollettavat
  • Ilmoittaja on velvollinen maksamaan ilmoittamiensa osanottajien osanottomaksut
  • Ilmoittaja on vastuussa tietojen oikeellisuudesta
  • Mikäli perheestä osallistuu useampi lapsi, jokainen tulee ilmoittaa erillisellä lomakkeella.
  • Kerhojen toimintakieli on suomi
  • Kerhoissa tulee olla vähintään kahdeksan lasta, jotta ne tullaan järjestämään.
  • Ilmoittauduttuasi saat automaattisen vahvistuksen sähköpostitse (jos tätä ei tule, ole yhteydessä järjestökoordinaattoriin).
  • Mikäli jonossa oleville vapautuu paikkoja, kerhoa ei jostain syystä tulla järjestämään tai muutoksia ilmenee, niistä tullaan tiedottamaan sähköpostitse tai puhelimitse.
  • Peruutus- ja ongelmatilanteissa tulee ottaa välittömästi yhteyttä järjestökoordinaattoriin.

Tutustu ennen ilmoittautumista ilmoittautumiskäytäntöihin sekä tietosuojaselosteisiin. Kiitos!

Ilmoittaudu tapahtumaan

Ilmoittautujan tiedot

KylläEi, lapsi tullaan noutamaan
KylläEi
Olen jo jäsenEn halua liittyä jäseneksiKyllä, aikuisjäseneksi (yli 29-vuotias) 20 euroa +20,00 €Kyllä, nuorisojäseneksi (0-29v) 0 euroa
Kyllä
Kyllä, haluan lisätietoa vapaaehtoistoiminnastaEi kiitos
Kyllä
Vakuutan, että tässä ilmoitetut tiedot ovat oikeat ja ajantasaiset ja hakemuksessa on mainittu kaikki kerhoon osallistumisen kannalta oleelliset tiedot.
Annan suostumukseni henkilötietojeni/huollettavani henkilötietojen käsittelyyn tietosuojaselosteen mukaisesti.

Maksajan tiedot

Tutustu Lastenliiton ilmoittautumis- ja peruutussääntöihin, maksu- ja toimitusehtoihin sekä tietosuojaselosteisiin

Ilmoittautumisesta lähetetään vahvistusviesti ilmoitettuun sähköpostiosoitteeseen, johon täytettävät tiedot tulevat koontina.

HUOM! Mikäli haluat valita laskutusvaihtoehdon, niin huolehdithan, että kaikki kentät kohdassa "maksajan tiedot" on täytetty.

2.9.2019 – 9.12.2019

Haukilahden monitoimitalo, Toppelunditie 13