ESPOO, Westend - Taidekerho 4-6lk kevät 2019

Tapahtumat ja tempaukset
Iltapäivätoiminta

ESPOO, Westend - Taidekerho 4-6lk kevät 2019

Jokainen lapsi on luonnostaan luova. Luovuus mahdollistaa uuden ajattelun syntymisen, tunteiden käsittelemisen ja kasvattaa ongelmanratkaisukykyä.

Taidekerhossa pyrimme elämykselliseen, monipuolisesti materiaaleihin tutustuvaan ja kokeiluun kannustavaan tekemiseen. Pääosassa ovat yhdessä kokeminen ja tekemisen ilo taiteilun ja erilaisten teemojen kautta. Kerhossa askarrellaan, maalaillaan, suunnitellaan ja yhdistellään erilaisia materiaaleja. Kerhon ohjaaja neuvoo materiaalien käytössä ja opettaa erilaisia tekniikoita, mutta lapset ovat taiteilijoita. Ohjaaja auttaa löytämään kunkin lapsen oman tyylin tehdä ja kannustaa uskomaan omaan kädenjälkeen. Taidekerhossa myös opetellaan ryhmässä toimimista ja suvaitsevaisuutta, materiaalien kestävää käyttöä sekä kierrätys- ja luonnonmateriaalien hyödyntämistä.

Ohjaussuunnitelmat räätälöidään ryhmäkohtaisesti ja ryhmän kanssa keskustellen. Toiminnassa pyritään elämykselliseen, monipuolisesti toimintaan tutustuvaan ja kokeiluun kannustavaan tekemiseen. Kerhossa opetellaan myös ryhmässä toimimista ja suvaitsevaisuutta. Mukaan ovat tervetulleita kaikki innokkaat, erityisosaamista ei vaadita.

Kaikki on mahdollista sille joka osaa kuvitella.

Kerhoaika ja -paikka:
Westendinpuiston koulu, Hiiralantie 6. Ensimmäinen kokoontuminen pääovien luona aulassa.
Perjantaisin 25.1-3.5.2019 kello 15.00-16.00. Huom! Talvilomaviikolla 8 ei ole toimintaa.

Hinta:
50€/ keväkausi. Hintaan sisältyy ohjattu kerhotoiminta, tarvikkeet sekä lasten vakuutukset

Muuta huomioitavaa:
-Tunneille kannattaa varustautua vaatteilla joissa eivät taiteilun ja leikin jäljet haittaa. Tarkemmat ohjeet ja toimintasuunnitelmat saat omalta kerho-ohjaajaltasi ensimmäisellä kerhokerralla.
- Mikäli sinua mietityttää vielä jokin asia, luethan Kerhoinfon, jossa vastaamme useimmin esitettyihin kysymyksiin.

ENNEN ILMOITTAUTUMISTA OTATTEHAN HUOMIOON ETTÄ:

• Kerho maksetaan ilmoittautumisen yhteydessä.
  • Kerhoilmoittautuminen on sitova eikä kerhoissa ole kokeilukertoja.
  • Peruutukset tulee tehdä aina sähköpostitse osoitteeseen jenni@voutilainen, pelkkä kerhossa käymättä jättäminen ei vastaa kerhopaikan peruutusta. Saat peruutuksestasi kuittauksen. Muistattehan tehdä peruutuksen toimistolle, jotta voimme antaa kerhopaikan seuraavalle jonossa.
  • Lähtökohtaisesti toimintaan voi ilmoittaa ainoastaan omat huollettavat
  • Ilmoittaja on velvollinen maksamaan ilmoittamiensa osanottajien osanottomaksut
  • Ilmoittaja on vastuussa tietojen oikeellisuudesta
  • Mikäli perheestä osallistuu useampi lapsi, jokainen tulee ilmoittaa erillisellä lomakkeella.
  • Kerhojen toimintakieli on suomi
  • Kerhoissa tulee olla vähintään kahdeksan lasta, jotta ne tullaan järjestämään.
  • Ilmoittauduttuasi saat automaattisen vahvistuksen sähköpostitse (jos tätä ei tule, ole yhteydessä järjestökoordinaattoriin).
  • Mikäli jonossa oleville vapautuu paikkoja, kerhoa ei jostain syystä tulla järjestämään tai muutoksia ilmenee, niistä tullaan tiedottamaan sähköpostitse tai puhelimitse.
  • Peruutus- ja ongelmatilanteissa tulee ottaa välittömästi yhteyttä järjestökoordinaattoriin.

Tutustu ennen ilmoittautumista ilmoittautumiskäytäntöihin sekä tietosuojaselosteisiin. Kiitos!

Ilmoittaudu tapahtumaan

Ilmoittautujan tiedot

KylläEi, lapsi tullaan noutamaan
KylläEi
Olen jo jäsenEn halua liittyä jäseneksiKyllä, nuorisojäseneksi (0-29v) 0 euroaKyllä, aikuisjäseneksi (yli 29-vuotias) 20 euroa +20,00 €
Kyllä
Kyllä, haluan lisätietoa vapaaehtoistoiminnastaEi kiitos
Kyllä
Vakuutan, että tässä ilmoitetut tiedot ovat oikeat ja ajantasaiset ja hakemuksessa on mainittu kaikki kerhoon osallistumisen kannalta oleelliset tiedot.
Annan suostumukseni henkilötietojeni/huollettavani henkilötietojen käsittelyyn tietosuojaselosteen mukaisesti.

Maksajan tiedot

Tutustu Lastenliiton ilmoittautumis- ja peruutussääntöihin, maksu- ja toimitusehtoihin sekä tietosuojaselosteisiin

Ilmoittautumisesta lähetetään vahvistusviesti ilmoitettuun sähköpostiosoitteeseen, johon täytettävät tiedot tulevat koontina.

HUOM! Mikäli haluat valita laskutusvaihtoehdon, niin huolehdithan, että kaikki kentät kohdassa "maksajan tiedot" on täytetty.

25.1.2019 – 3.5.2019

Westendinpuiston koulu, Hiiralantie 6