ESPOO, Espoon kristillinen koulu - Taidekerho 3-6lk 14.30-15.30

Espoon harrastuspolun Taidekerho Espoon kristillisellä koululla maanantaisin klo 14.30-15.30.

Leikki, kokeileminen ja mielikuvitus ovat oleellinen osa taiteen syntyä. Näitä tapoja hyödynnetään myös taidekerhossa, jossa tutustutaan monipuolisesti erilaisiin helppoihin tapoihin tehdä taidetta. Ryhmässä askarrellaan, maalaillaan, suunnitellaan sekä yhdistellään erilaisia materiaaleja, myös kierrätys- ja luonnonmateriaaleja.

Kerhon ohjaaja neuvoo materiaalien käytössä ja opettaa erilaisia tekniikoita, mutta lapset ovat taiteilijoita. Ohjaaja auttaa löytämään kunkin lapsen oman tyylin tehdä ja kannustaa uskomaan omaan kädenjälkeen.

Ohjaussuunnitelmat räätälöidään ryhmäkohtaisesti ja ryhmän kanssa keskustellen. Mukaan ovat tervetulleita kaikki taiteen tekemisestä kiinnostuneet, erityisosaamista ei vaadita.

Taidekerho on osa Espoon Harrastuspolkua ja se on tarkoitettu Espoon kristillisen koulun oppilaille. Espoon Lastenliiton kaikille avoimet kerhot ja leirit löydät nettisivuiltamme osoitteesta www.lastenliitto.fi/espoo

Ohjaaja:

Muuta huomioitavaa:

• Toimintaan kannattaa varustautua vaatteilla joissa eivät taiteilun jäljet haittaa.
  • Toimintaa ei järjestetä koulujen loma-aikoina eikä arkipyhinä (esim. vappu, pääsiäinen, itsenäisyyspäivä).
  • Saat ilmoittautumisesta aina automaattisen vahvistuksen sähköpostiisi. Jos et saa viestiä, tarkasta roskapostisi. Mikäli et löydä viestiä, ota yhteyttä toimistoon
  • Toiminta on osa Espoon harrastuspolkua, jonka päätavoitteena on lasten ja nuorten hyvinvoinnin lisääminen. Tarkoituksena on mahdollistaa jokaiselle lapselle ja nuorelle mieluisa ja maksuton harrastus koulupäivän yhteydessä. Toiminta järjestetään Espoon kaupungin tuella. Lisätietoa Suomen harrastamisen mallista ja Espoon harrastuspolusta osoitteessa https://www.espoo.fi/fi/kulttuuri-ja-vapaa-aika/espoon-harrastuspolku

Tutustu ennen ilmoittautumista ilmoittautumis- ja peruutussääntöihimmemaksu- ja toimitusehtoihimme sekä tietosuojaselosteisiimme. Kiitos!

Terms and conditions for registration and cancellation can be found in English on this page, information about processing of personal data on this page and payment terms and conditions on this page. Scroll down the pages to find English versions.

Ilmoittautuminen tapahtumaan on päättynyt.

5.9.2022 14:30 – 31.5.2023 15:30

Matinkartanontie 13 A