ESPOO, Järvenperä - Kartanonrouvan puutarhajuhlat 7-10v

Espoon Lastenliiton päiväleiri Järvenperän koululla 7.-11.6.2021 klo 9.00-15.00

Tule suunnittelemaan ja valmistamaan ystäviesi kesken kesän hauskimmat puutarhajuhlat. Leirillä leivomme suolaisia ja makeita herkkuja sekä valmistamme helppoja välipaloja. Lisäksi askartelemme koristeluita ja suunnittelemme yhdessä puutarhajuhliin sopivaa ohjelmaa. Tällä leirillä ei tekeminen lopu kesken. Tule viihtymään ja nauttimaan kesästä kanssamme. Viikon aikana kokkaillaan, taiteillaan, leikitään ja liikutaan monipuolisesti.

Kenelle:
Leiri on tarkoitettu kaikille toiminnasta kiinnostuneille 7-10 -vuotiaille lapsille.

Hintaan sisältyy:
Ohjaajien vetämä hauska ohjelma materiaaleineen sekä lounas ja leiriläisen vakuutus.

Leirivanhemmat infopaketti:
Jotta leiritoiminta olisi mahdollisimman sujuva, tutustuthan leirivanhemman infopakettiin ennen ilmoittautumista. Täältä löydät vastaukset useimmin esitettyihin kysymyksiin sekä lisätietoja leiritoiminnastamme.

Ilmoittautumisesta:

• Leiri maksetaan ilmoittautumisen yhteydessä. Voit valita myös laskun. Mikäli sivu ei ilmoittautumisen jälkeen ohjaudu maksuvaiheeseen, ilmoittautuminen ei ole mennyt läpi.
  • Saat ilmoittautumisesta automaattisen vahvistuksen sähköpostiisi. Viestistä löydät leirisi tiedot sekä linkin kurssikirjeeseen. Jos et saa viestiä, tarkasta roskapostisi.
  • Peruutus- ja ongelmatilanteissa tulee ottaa välittömästi yhteyttä järjestökoordinaattoriin.
  • Lähettäessäsi ilmoittautumisen, hyväksyt samalla ilmoittautumis- ja peruutussäännöt, jotka voit lukea alta. Sivut avautuvat uuteen ikkunaan.

Tutustuthan ennen ilmoittautumista meidän ilmoittautumis- ja peruutussääntöihin ja maksu- ja toimitusehtoihin sekä tietosuojaselosteeseen. Kiitos!
Terms and conditions for registration and cancellation in English here!

Ilmoittaudu tapahtumaan

Ilmoittautujan tiedot

KylläEi, lapsi tullaan noutamaan
KylläEi
Olen jo jäsenEn halua liittyä jäseneksiKyllä, nuorisojäseneksi (0-29v) 0 euroaKyllä, aikuisjäseneksi (yli 29-vuotias) 20 euroa +20,00 €
Kyllä
Kyllä, haluan lisätietoa vapaaehtoistoiminnastaEi kiitos
Kyllä
Vakuutan, että tässä ilmoitetut tiedot ovat oikeat ja ajantasaiset ja hakemuksessa on mainittu kaikki kerhoon osallistumisen kannalta oleelliset tiedot.
Annan suostumukseni henkilötietojeni/huollettavani henkilötietojen käsittelyyn tietosuojaselosteen mukaisesti.
EiKyllä
+ Lisää uusi osallistuja