ESPOO, Lasten kulttuurikeskus Aurora - Kartanonrouvan metka taidematka 1-4lk

Tapahtumat ja tempaukset
Iltapäivätoiminta

ESPOO, Lasten kulttuurikeskus Aurora - Kartanonrouvan metka taidematka 1-4lk

HUOM! LEIRI TÄYNNÄ, ILMOITTAUTUMINEN TAPAHTUU VARAPAIKOILLE!

Tule mukaan kurssimuotoiselle Kartanonrouvan taidematkalle, jossa teemme taidetta Pikku Auroran upeassa ympäristössä kesäisestä luonnosta nauttien. Kurssilla päästämme luovuuden valloilleen ja teemme taidetta monin erilaisin menetelmin maalaten, piirtäen ja luonnonmateriaaleja hyödyntäen. Lisäksi teemme pieniä kolmiulotteisia töitä.

Leirin ohjaajana toimii Jenni Vilander

Huomioitavaa:
- Ruokailu ei kuulu kurssihintaan, joten ota mukaasi päivittäin reilu välipala.
- Luovuutta ei kannata rajoittaa, joten varustauduthan vaatteilla, joissa eivät taiteilun jäljet haittaa.

Kenelle:
Päiväleiri on tarkoitettu 7-10 -vuotiaille. Kurssille mahtuu mukaan 12 ilmoittautunutta. HUOM! Lapset kehittyvät omaan tahtiinsa, joten ikärajat ovat vain suosituksia. Leirin toiminta suunnitellaan aina kyseiselle ikäluokalle sopivaksi. Mukaan tulevan lapsen tulee olla taitoa olla ja toimia isossa lapsiryhmässä, leirillä voi olla 10-30 osallistujaa. Mikäli lapsesi käy erityisluokkaa tai tarvitsee koulussa oman avustajan - olethan toimistoon yhteydessä ennen ilmoittautumista, jotta voimme varmistaa leirin sopivan lapsellesi.

Leiriaika ja -paikka
Lasten kulttuurikeskus Aurora, Järvenperäntie 1-3
3. -7.6.2019 klo 12.30-15.30

Hinta ja mitä siihen sisältyy:
Leirin hinta on 65€
Hintaan sisältyy ohjattu leiriohjelma ja -materiaalit, vakuutukset sekä tilavuokra.
Leirimaksu maksetaan sähköisesti ilmoittautumisen yhteydessä. Voitte valita myös laskun.

Leirivahvistus:
Onnistuneesta ilmoittautumisesta tulee tieto selaimeen, jonka lisäksi saatte automaattisen vahvistusviestin omaan sähköpostiinne. Säilytättehän tämän viestin itsellänne vahvistuksena ja muistutuksena leirin ajankohdasta. Mikäli sivu ei ilmoittautumisen jälkeen ohjaudu maksuvaiheeseen, tai teille ei tule tietoa ilmoittautumisesta, ilmoittautumisenne ei ole mennyt läpi. Olettehan tällöin mahdollisimman pian yhteydessä toimistoon.

Leirikirje:
Leirikirje löytyy nettisivuiltamme. Jotta saatte ajantasaisimman tiedon leirin asioista, käyttehän lukemassa leirikirjeen vielä ennen leirin alkua.

Muuta huomioitavaa:
Jotta leirikesä olisi mahdollisimman sujuva, tutustuttehan vielä Leirivanhemman infopakettiin, jossa vastaamme useimmin esitettyihin kysymyksiin ja kerromme yleisemmin leiriemme käytänteistä. Paketti kannattaa lukea läpi siitäkin huolimatta että toimintamme on entuudestaan tuttua.

Tutustu Lastenliiton ilmoittautumis- ja peruutussääntöihin, maksu- ja toimitusehtoihin sekä tietosuojaselosteisiin

HUOM! LEIRI TÄYNNÄ, ILMOITTAUTUMINEN TAPAHTUU VARAPAIKOILLE!

Ilmoittautuminen tapahtumaan on päättynyt.

Ilmoittautumisesta lähetetään vahvistusviesti ilmoitettuun sähköpostiosoitteeseen, johon täytettävät tiedot tulevat koontina.

HUOM! Mikäli haluat valita laskutusvaihtoehdon, niin huolehdithan, että kaikki kentät kohdassa "maksajan tiedot" on täytetty.

3.6.2019 – 7.6.2019

Lasten kulttuurikeskus Aurora, Järvenperäntie 1-3