ESPOO, Kauklahti - Touhujumppa 3-4v KEVÄT 2023

Espoon Lastenliiton Touhujumppa 3-4-vuotiaille Kauklahden nuorisotilalla maanantaisin 16.1-8.5.2023 kello 17.15- 18.00.

3-4-vuotiaiden Touhujumpassa tutustutaan liikkumiseen satujen, lorujen, musiikin ja leikkien kautta. Ryhmissä harjoitellaan leikin avulla perusliikuntataitoja, koordinaatiota, motoriikkaa sekä sosiaalisia taitoja.

Muuta huomioitavaa:

• Kerhoon kannattaa varustautua vaatteilla joissa on helppo liikkua sekä kerhotossuilla tai jarrusukilla. Sisäkenkiä emme käytä, ettei käy vahinkoja kaverin varpaille. Myös vesipullo on hyvä olla mukana. Tarkemmat ohjeet ja toimintasuunnitelmat saat omalta kerho-ohjaajaltasi ensimmäisellä kerhokerralla.
  • Toimintaa ei järjestetä koulujen loma-aikoina eikä arkipyhinä (esim. vappu, pääsiäinen, itsenäisyyspäivä).
  • Kerhotoiminnastamme kerrotaan yleisesti lisää Kerhovanhemman infopaketissa, johon pääset tutustumaan tästä linkistä.

ENNEN ILMOITTAUTUMISTA OTA HUOMIOON:

• Kerho maksetaan ilmoittautumisen yhteydessä. Voit valita myös laskun. Mikäli sivu ei ilmoittautumisen jälkeen ohjaudu maksuvaiheeseen, ilmoittautuminen ei ole mennyt läpi.
  • Saat ilmoittautumisesta aina automaattisen vahvistuksen sähköpostiisi. Jos et saa viestiä, tarkasta roskapostisi. Mikäli et löydä viestiä, ota yhteyttä toimistoon.
  • Lähettäessäsi ilmoittautumisen, hyväksyt samalla ilmoittautumis- ja peruutussäännöt, jotka voit lukea alta. Sivut avautuvat uuteen ikkunaan.

Tutustu ennen ilmoittautumista ilmoittautumis- ja peruutussääntöihimmemaksu- ja toimitusehtoihimme sekä tietosuojaselosteisiimme. Kiitos!

Terms and conditions for registration and cancellation can be found in English on this page, information about processing of personal data on this page and payment terms and conditions on this page. Scroll down the pages to find English versions.

Ilmoittaudu tapahtumaan

Ilmoittautujan tiedot

KylläEi, lapsi tullaan noutamaan
KylläEi
Olen jo jäsenEn halua liittyä jäseneksiKyllä, nuorisojäseneksi (0-29v) 0 euroaKyllä, aikuisjäseneksi (yli 29-vuotias) 20 euroa +20,00 €
Kyllä
Kyllä, haluan lisätietoa vapaaehtoistoiminnastaEi kiitos
Kyllä
Vakuutan, että tässä ilmoitetut tiedot ovat oikeat ja ajantasaiset ja hakemuksessa on mainittu kaikki kerhoon osallistumisen kannalta oleelliset tiedot.
Annan suostumukseni henkilötietojeni/huollettavani henkilötietojen käsittelyyn tietosuojaselosteen mukaisesti.
KylläEi
kyllä +5,00 €ei