ESPOO, Mainingin koulu - Kepparitallin kesäpäivä 7-12v

Tapahtumat ja tempaukset
Iltapäivätoiminta

ESPOO, Mainingin koulu - Kepparitallin kesäpäivä 7-12v

Ota tiukka ote suitsista, sillä nyt mennään eikä meinata! Kepparitallin kesäpäivillä keskitytään oman kepparin tekoon ja valmistuupa siellä lisko tai lohikäärmekin. Lisäksi taiteilemme sukutauluja, varusteita ja harjoittelemme keppareiden käsittelyä ja koulutusta. Talli toivottaa innokkaat heppahullut tervetulleiksi. Käsityöpainotteinen päiväleiri. Lisäksi viikolla taiteillaan, leikitään ja liikutaan monipuolisesti.

Ilmoittautuessasi voit valita oman taitotasosi mukaisen tavan kepparin tekoon. Aloitteleville keppariharrastajille suosittelemme villasukkakepparia.

Kenelle:
Päiväleiri on tarkoitettu 7-12 -vuotiaille. HUOM! Lapset kehittyvät omaan tahtiinsa, joten ikärajat ovat vain suosituksia. Leirin toiminta suunnitellaan aina kyseiselle ikäluokalle sopivaksi. Mukaan tulevan lapsen tulee olla taitoa olla ja toimia isossa lapsiryhmässä, leirillä voi olla 10-30 osallistujaa. Mikäli lapsesi käy erityisluokkaa tai tarvitsee koulussa oman avustajan - olethan toimistoon yhteydessä ennen ilmoittautumista, jotta voimme varmistaa leirin sopivan lapsellesi.

Leiriaika ja -paikka
Mainingin koulu, Maininkitie 23
17. -20.6.2019 klo 9.00-15.00 Huom! Juhannusviikko, leiri on nelipäiväinen

Hinta ja mitä siihen sisältyy:
Leirin hinta on 100€
Hintaan sisältyy lounas, ohjattu leiriohjelma ja -materiaalit sekä vakuutukset.
Leirimaksu maksetaan sähköisesti ilmoittautumisen yhteydessä. Voitte valita myös laskun.

Leirivahvistus:
Onnistuneesta ilmoittautumisesta tulee tieto selaimeen, jonka lisäksi saatte automaattisen vahvistusviestin omaan sähköpostiinne. Säilytättehän tämän viestin itsellänne vahvistuksena ja muistutuksena leirin ajankohdasta. Mikäli sivu ei ilmoittautumisen jälkeen ohjaudu maksuvaiheeseen, tai teille ei tule tietoa ilmoittautumisesta, ilmoittautumisenne ei ole mennyt läpi. Olettehan tällöin mahdollisimman pian yhteydessä toimistoon.

Leirikirje:
Leirikirje löytyy nettisivuiltamme. Jotta saatte ajantasaisimman tiedon leirin asioista, käyttehän lukemassa leirikirjeen vielä ennen leirin alkua.

Muuta huomioitavaa:
Jotta leirikesä olisi mahdollisimman sujuva, tutustuttehan vielä Leirivanhemman infopakettiin, jossa vastaamme useimmin esitettyihin kysymyksiin ja kerromme yleisemmin leiriemme käytänteistä. Paketti kannattaa lukea läpi siitäkin huolimatta että toimintamme on entuudestaan tuttua.

Tutustu Lastenliiton ilmoittautumis- ja peruutussääntöihin, maksu- ja toimitusehtoihin sekä tietosuojaselosteisiin

Ilmoittaudu tapahtumaan

Ilmoittautujan tiedot

VillasukkakepparinKangaskepparin
KylläEi, lapsi tullaan noutamaan
EiKyllä
Olen jo jäsenEn halua liittyä jäseneksiKyllä, nuorisojäseneksi (0-29v) 0 euroaKyllä, aikuisjäseneksi (yli 29- vuotias) 20 euroa +20,00 €
Kyllä
Kyllä, haluan lisätietoa vapaaehtoistoiminnastaEi kiitos
Kyllä
Vakuutan, että tässä ilmoitetut tiedot ovat oikeat ja ajantasaiset ja hakemuksessa on mainittu kaikki kerhoon osallistumisen kannalta oleelliset tiedot.
Annan suostumukseni henkilötietojeni/huollettavani henkilötietojen käsittelyyn tietosuojaselosteen mukaisesti.

Maksajan tiedot

Ilmoittautumisesta lähetetään vahvistusviesti ilmoitettuun sähköpostiosoitteeseen, johon täytettävät tiedot tulevat koontina.

HUOM! Mikäli haluat valita laskutusvaihtoehdon, niin huolehdithan, että kaikki kentät kohdassa "maksajan tiedot" on täytetty.

17.6.2019 – 20.6.2019

Mainingin koulu, Maininkitie 23