Sinustako ohjaaja? -koulutus 2019

Tapahtumat ja tempaukset
Iltapäivätoiminta

Sinustako ohjaaja? -koulutus 2019

Hae mukaan Lastenliiton ohjaajakoulutukseen!  Ilmainen koulutus on suunnattu 15-20 -vuotiaille nuorille joita kiinnostaa lasten kanssa toimiminen, ohjaaminen, itsensä haastaminen sekä uusien elämysten tuottaminen. Koulutuksesta saat valmiudet toimia Lastenliiton yhdistyksissä apuohjaajana kesäleireillä, harrastekerhoissa ja tapahtumissa. Koulutuksesta saat myös todistuksen. Osallistujan on mahdollista hakea Lastenliitolta avustusta koulutuksen matkakuluihin.

Koulutuksen runko:

- 2.-3.3.2019 klo 10.00-15.00 Koulutusviikonloppu. Viikonlopun aikana käymme läpi ohjaajuuden teoriaa sekä omaa ohjaajuutta. Molempiin päiviin kuuluu omakustanteinen ruokatunti
- Koulutukseen kuuluu kaksi harjoittelukertaa Lastenliiton kerhotoiminnassa. Harjoittelut suoritetaan viikoilla 10 ja 11.
- 20.3.2019 klo 17.00-19.00 Palautekeskustelu & lopputapaaminen

Kuinka haet mukaan:
Haku on käynnissä 30.11. - 20.1. Päätökset valinnoista ilmoitetaan sähköpostitse viikon 4 aikana.

Perustele hakemukseen miksi haluat mukaan ja miksi meidän tulisi valita juuri sinut. Voit halutessasi täydentää hakemustasi videolla ja lähettää sen whatsappin kautta numeroon 045 104 1492 /Hanna Sares

Koulutuksen paikka ja aika:
Kansakoulukuja 3 A, Helsinki

Hinta:
Koulutus on ilmainen

Täytä alla oleva hakulomake ja hae mukaan koulutukseen.

Ilmoittaudu tapahtumaan

Ilmoittautujan tiedot

KylläEi

Tutustu Lastenliiton ilmoittautumis- ja peruutussääntöihin, maksu- ja toimitusehtoihin sekä tietosuojaselosteisiin

Ilmoittautumisesta lähetetään vahvistusviesti ilmoitettuun sähköpostiosoitteeseen, johon täytettävät tiedot tulevat koontina.

2.3.2019 10:00 – 3.3.2019 15:00

Kansakoulukuja 3 A