ESPOO, Tapiolan nuorisotila - #kivaayhdessä 7-10v

Tapahtumat ja tempaukset
Iltapäivätoiminta

ESPOO, Tapiolan nuorisotila - #kivaayhdessä 7-10v

Tällä leiriviikolla puuhataan kaikenlaista kivaa mitä rentoon ja touhuntäyteiseen kesäviikkoon voi mahduttaa, sillä tämän viikon ohjelma suunnitellaan yhdessä leiriläisten kanssa. Leirisuunnitelmissa otetaan huomioon kunkin lapsiryhmän kokoonpano sekä lasten omat toiveet aktiviteeteista.

Leirin ohjelma voi koostua esimerkiksi seuraavista kokonaisuuksista:
Takapihaturistit - Ulkoilua lähimaastossa
Nokkelat salapoliisit
Hulluttelevan tieteentekijän testiryhmä
Liikkuvat lajitestaajat
Sarjisralli
Kauniita unia! – Unisiepparin teko
Sananikkarit
Perinneleikit
Taiteillen
Minimaailmat kenkälaatikossa

Voitte valita ilmoittautumisvaiheessa kolme lasta eniten kiinnostavaa teemaa. Näistä eniten ääniä saaneita teemoja toteutetaan leirillä.

Kenelle:
Päiväleiri on tarkoitettu 7-10 -vuotiaille. HUOM! Lapset kehittyvät omaan tahtiinsa, joten ikärajat ovat vain suosituksia. Leirin toiminta suunnitellaan aina kyseiselle ikäluokalle sopivaksi. Mukaan tulevan lapsen tulee olla taitoa olla ja toimia isossa lapsiryhmässä, leirillä voi olla 10-30 osallistujaa. Mikäli lapsesi käy erityisluokkaa tai tarvitsee koulussa oman avustajan - olethan toimistoon yhteydessä ennen ilmoittautumista, jotta voimme varmistaa leirin sopivan lapsellesi.

Leiriaika ja -paikka
Tapiolan nuorisotila, Tapiontori 3 A
3. -7.6.2019 klo 9.00-15.00

Hinta ja mitä siihen sisältyy:
Leirin hinta on 100€
Hintaan sisältyy lounas, ohjattu leiriohjelma ja -materiaalit sekä vakuutukset.
Leirimaksu maksetaan sähköisesti ilmoittautumisen yhteydessä. Voitte valita myös laskun.

Leirivahvistus:
Onnistuneesta ilmoittautumisesta tulee tieto selaimeen, jonka lisäksi saatte automaattisen vahvistusviestin omaan sähköpostiinne. Säilytättehän tämän viestin itsellänne vahvistuksena ja muistutuksena leirin ajankohdasta. Mikäli sivu ei ilmoittautumisen jälkeen ohjaudu maksuvaiheeseen, tai teille ei tule tietoa ilmoittautumisesta, ilmoittautumisenne ei ole mennyt läpi. Olettehan tällöin mahdollisimman pian yhteydessä toimistoon.

Leirikirje:
Leirikirje löytyy nettisivuiltamme. Jotta saatte ajantasaisimman tiedon leirin asioista, käyttehän lukemassa leirikirjeen vielä ennen leirin alkua.

Muuta huomioitavaa:
Jotta leirikesä olisi mahdollisimman sujuva, tutustuttehan vielä Leirivanhemman infopakettiin, jossa vastaamme useimmin esitettyihin kysymyksiin ja kerromme yleisemmin leiriemme käytänteistä. Paketti kannattaa lukea läpi siitäkin huolimatta että toimintamme on entuudestaan tuttua.

Tutustu Lastenliiton ilmoittautumis- ja peruutussääntöihin, maksu- ja toimitusehtoihin sekä tietosuojaselosteisiin

Ilmoittautuminen tapahtumaan on päättynyt.

Ilmoittautumisesta lähetetään vahvistusviesti ilmoitettuun sähköpostiosoitteeseen, johon täytettävät tiedot tulevat koontina.

HUOM! Mikäli haluat valita laskutusvaihtoehdon, niin huolehdithan, että kaikki kentät kohdassa "maksajan tiedot" on täytetty.

3.6.2019 – 7.6.2019

Tapiolan nuorisotila, Tapiontori 3 A