Tulevaa toimintaa

Täältä näet, mitä kaikkea kivaa meillä on luvassa! Ilmoittautumiset toimintoihin Ilmoittaudu mukaan-sivun kautta.

SYYSKUU 2021

TAPAHTUMAT:  Lastenliiton arvokuukausi. Lastenliitto työsti yhteisesti vuonna 2020 uudet arvot, joita ovat Reilu, Rohkaiseva, Lapsilähtöinen ja Välittävä. Arvot ovat toimintamme perusta, ja ne ovat mukana kaikissa prosesseissamme ja kehittämistyössämme. Syyskuussa 2021 vietetään arvokuukautta, jonka aikana Lastenliiton toimijat ympäri Suomen juhlivat arvoja omassa toiminnassaan. Espoossa juhlakuukausi näkyy teematoimintana kerhoissa ja iltapäivätoiminnassa.

KERHOT: Syksyn kerhokausi käynnistyy viikolla 36

JÄSENTAPAHTUMA: Koko perheen sieniretki Nuuksioon lauantaina 11.9.2021 kello 13-15.
Kirkkonummen ja Espoon Lastenliittojen yhteinen kaikille avoin jäsentapahtuma. Tapahtumaan osallistuminen ei vaadi jäsenyyttä. Kaikki toiminnasta kiinnostuneet ovat tervetulleita. Tapahtuma on maksuton. Lisätietoja ja ennakkoilmoittautuminen: www.lastenliitto.fi/uusimaa/tapahtumat/kirkkonummi-jasentapahtuma-kokoperheensieniretki/

LOKAKUU 2021

LEIRIT: Fantasiateemainen syyslomaleiri 7-12-vuotiaille Haukilahden monitoimitalolla 18. - 22.10.2021 klo 10.00-15.00. Lisätietoja ja ilmoittautuminen: www.lastenliitto.fi/espoo/tapahtumat/haukilahti-syyslomaleiri/

KOULUTUS: Nuorten ohjaajakoulutus Tapiolan nuorisotilalla tiistaisin 26.10.– 16.11.2021 klo 17.-00-19:00. Koulutus on suunnattu 15-20 -vuotiaille nuorille, joita kiinnostaa lasten kanssa toimiminen, toiminnan ohjaus, itsensä haastaminen sekä vaikuttamistoiminta. Maksuton. Koulutuksesta saa todistuksen. Lisätietoja ja ilmoittautuminen: www.lastenliitto.fi/espoo/tapahtumat/ohjaajakoulutus/

MARRASKUU 2021

TAPAHTUMAT: 15.-21.22.2021 vietetään Lapsen oikeuksien viikkoa. Viikon teemana on: Mulla on väliä, sulla on väliä! Viikko näkyy teematoimintana kerhoissa ja iltapäivätoiminnassa.

KERHOT: Kevään kerhokauden ilmoittautumiset käynnistyvät  17.11.2021 klo 13.00

SYYSKOKOUS: Espoon Lastenliitto ry:n syyskokous järjestetään 32.11.2021

JOULUKUU 2021

KERHOT: Syksyn kerhokausi päättyy viikolla 50.