Lapsen oikeuksien viikko

Hämeenlinnan Lastenliiton kirjoitus- ja piirustuskilpailu alakoululaisille #Mullaonväliä#Sullaonväliä

Hämeenlinnan Lastenliitto järjestää alakoululaisille kirjoitus- ja piirustuskilpailun, jonka aiheena on Välittäminen. Kilpailu toteutetaan 8.-21.11.2021 ja se on osa Lapsen oikeuksien viikon ohjelmaa.

Kilpailun tuomareina toimivat kirjailija Hanna van der Steen ja Hämeen Lastenliiton piirikoordinaattori Aino Lindqvist. Kirjapalkinnot kilpailuun lahjoittaa Kirjakustantamo Karisto. Lisäksi raati palkitsee ja antaa kunniamainintoja monille hienoille teksteille ja piirustuksille. Kilpailuun osallistuneita töitä on esillä Hämeenlinnan kaupungin pääkirjastolla 2.-19.12.2021. Näyttelyn avajaisia vietetään 3.12 klo 17 kirjastolla. Tervetuloa!

Kilpailutehtävät julkaistaan myös tällä sivustolla viikolla 43. Kilpailuun voi osallistua myös palauttamalla kilpailutyön suoraan Hämeenlinnan Lastenliitolle. Lisätietoja kilpailusta hame@lastenliitto.fi.