HÄMEENLINNA Petsien kotien sisustajat- kerho

Leirit Lahti
Ilmoittaudu mukaan

HÄMEENLINNA Petsien kotien sisustajat- kerho

Petsien kotien sisustajat -ryhmässä pääset askartelemaan lempparileluillesi huonekaluja ja tarvikkeita. Voit askarrella petseille, barbeille, nukkekodille tai mille tahansa suosikkilelullesi. Kerhoon kannattaa ottaa mukaan ko. lelu, jotta hahmotat mittasuhteet helpommin. Kerho on alakouuikäisille 7-12- vuotiaille lapsille.

Petsien kotien sisustajat- kerhossa askarrellaan, maalataan, suunnitellaan ja yhdistetään erilaisia materiaaleja. Kerhossa pyrimme elämykselliseen, monipuolisesti materiaaleja kokeilevaan ja kannustavaan tekemiseen. Ohjaajan kanssa käydään läpi sisustusideoita ja parhaita toteutuskeinoja niille. Kerhon ohjaaja neuvoo materiaalien käytössä ja opettaa erilaisia tekniikoita, mutta lapsen omat suunnitelmat ja tekeminen on pääosassa.

Ohjaaja auttaa löytämään kunkin lapsen oman tyylin tehdä ja kannustaa uskomaan omaan kädenjälkeen. Petsien kotien sisustajat- kerhossa myös opetellaan ryhmässä toimimista ja suvaitsevaisuutta, materiaalien kestävää käyttöä sekä kierrätys- ja luonnonmateriaalien hyödyntämistä.

Ohjaussuunnitelmat räätälöidään ryhmäkohtaisesti ja ryhmän kanssa keskustellen. Toiminnassa pyritään elämykselliseen, monipuolisesti toimintaan tutustuvaan ja kokeiluun kannustavaan tekemiseen. Kerhossa opetellaan myös ryhmässä toimimista ja suvaitsevaisuutta. Mukaan ovat tervetulleita kaikki innokkaat, erityisosaamista ei vaadita. Nyt laitetaan petsien kodit uuteen uskoon!!

Kerho kokoontuu keskiviikkoisin kello 17.00-18.00 Kumppanuustalolla (osoite Kirjastokatu 1, Hämeenlinna) tilassa 103.
Kerho alkaa viikolla 43 ke 23.10 ja päättyy 11.12.

Kerhon hinta on 35€ / syyskausi (8 kerhokertaa).

Muistathan tarkistaa ilmoittautumis- ja peruutussäännöt TÄSTÄ linkistä ennen ilmoittautumista.

Toteutuminen varmistetaan huoltajalle kerhokirjeellä sähköpostitse ennen kerhon alkua.

Ennen tätä tiedot kerhon toteutumisesta sähköpostitse osoitteesta hame@lastenliitto.fi

HUOM! Kerhoon mahtuu rajallinen määrä lapsia - ennakkoilmoittautuminen välttämätön!

Ilmoittaudu tapahtumaan

Ilmoittautujan tiedot

KylläEi
Kyllä
+ Lisää uusi osallistuja

Maksajan tiedot

Tutustu Lastenliiton ilmoittautumis- ja peruutussääntöihin, maksu- ja toimitusehtoihin sekä tietosuojaselosteisiin

Ilmoittautumisesta lähetetään vahvistusviesti ilmoitettuun sähköpostiosoitteeseen, johon täytettävät tiedot tulevat koontina.

HUOM! Mikäli haluat valita laskutusvaihtoehdon, niin huolehdithan, että kaikki kentät kohdassa "maksajan tiedot" on täytetty.

23.10.2019 17:00 – 11.12.2019 18:00

Kumppanuustalo, Hämeenlinna