HÄMEENLINNA taidekerho 2- ryhmä syksy 2019

Leirit Lahti
Ilmoittaudu mukaan

HÄMEENLINNA taidekerho 2- ryhmä syksy 2019

Taidekerhossa pyrimme elämykselliseen, monipuolisesti materiaaleihin tutustuvaan ja kokeiluun kannustavaan tekemiseen. Pääosassa ovat yhdessä kokeminen ja tekemisen ilo taiteilun ja erilaisten teemojen kautta. Kerhossa askarrellaan, maalaillaan, suunnitellaan ja yhdistellään erilaisia materiaaleja. Kerhon ohjaaja neuvoo materiaalien käytössä ja opettaa erilaisia tekniikoita, mutta lapset ovat taiteilijoita. Ohjaaja auttaa löytämään kunkin lapsen oman tyylin tehdä ja kannustaa uskomaan omaan kädenjälkeen. Taidekerhossa myös opetellaan ryhmässä toimimista ja suvaitsevaisuutta, materiaalien kestävää käyttöä sekä kierrätys- ja luonnonmateriaalien hyödyntämistä.

Ohjaussuunnitelmat räätälöidään ryhmäkohtaisesti ja ryhmän kanssa keskustellen. Toiminnassa pyritään elämykselliseen, monipuolisesti toimintaan tutustuvaan ja kokeiluun kannustavaan tekemiseen. Kerhossa opetellaan myös ryhmässä toimimista ja suvaitsevaisuutta. Mukaan ovat tervetulleita kaikki innokkaat, erityisosaamista ei vaadita.

Kerho kokoontuu keskiviikkoisin kello 18.00-19.00 Kumppanuustalolla (osoite Kirjastokatu 1, Hämeenlinna) tilassa 103.
Kerho alkaa viikolla 38 ke 18.9. ja päättyy viikolla 50 ke 11.12. Syyslomaviikolla kerhokertaa ei ole.

Kerhon hinta on 55€ / syyskausi (12 kerhokertaa).

Ilmoittautuminen mobiililaitteella saattaa olla ongelmallista, suositellaan tietokoneella ilmoittautumista.

Muistathan tarkistaa ilmoittautumis- ja peruutussäännöt TÄSTÄ linkistä ennen ilmoittautumista.

Toteutuminen varmistetaan huoltajalle kerhokirjeellä sähköpostitse ennen kerhon alkua.

Ennen tätä tiedot kerhon toteutumisesta sähköpostitse osoitteesta hame@lastenliitto.fi

HUOM! Kerhoon mahtuu rajallinen määrä lapsia - ennakkoilmoittautuminen välttämätön!

Ilmoittaudu tapahtumaan

Ilmoittautujan tiedot

+ Lisää uusi osallistuja

Maksajan tiedot

Kyllä

Tutustu Lastenliiton ilmoittautumis- ja peruutussääntöihin, maksu- ja toimitusehtoihin sekä tietosuojaselosteisiin

Ilmoittautumisesta lähetetään vahvistusviesti ilmoitettuun sähköpostiosoitteeseen, johon täytettävät tiedot tulevat koontina.

HUOM! Mikäli haluat valita laskutusvaihtoehdon, niin huolehdithan, että kaikki kentät kohdassa "maksajan tiedot" on täytetty.

18.9.2019 18:00 – 11.12.2019 19:00

Kumppanuustalo, Hämeenlinna