IITTALA Kädentaito- ja askartelukerho 1.-6. -lk kevät 2019

Tapahtumat Häme

IITTALA Kädentaito- ja askartelukerho 1.-6. -lk kevät 2019

KERHO ON TÄYNNÄ!

Kädentaito- ja askartelukerho on alakoululaisille suunnattu monipuolinen kädentaito- ja askartelukerhon, jossa taiteillaan, tehdään käsitöitä ja tutustutaan erilaisiin kädentaitomenetelmiin. Materiaaleja käytetään monipuolisesti ja töissä hyödynnetään niin uutta kuin vanhaakin. Kerho on jatkoa Puuhaavat menninkäiset - kerholle, painottuen kuitenkin kädentaitoihin. Ohjaaja ottaa huomioon osallistujien toiveet mahdollisuuksien mukaan.

Kerhotoiminta painottuu ryhmämuotoiseen toimintaan. Kerhoon osallistuminen ei vaadi aiempaa erityisosaamista tai harrastuneisuutta.

Kädentaito- ja askartelukerho kokoontuu perjantaisin klo 13.15 – 14.30 Iittalan yhtenäiskoululla osoitteessa Hollaajantie 2, Hämeenlinna. Kerhotila ilmoitetaan myöhemmin kerhokirjeessä.

Kerho alkaa viikolla 4 ja päättyy viikolla 17. Talvilomaviikolla ja pitkäperjantaina 19.4. kerhokertaa ei ole.

Kerho on Iittalan yhtenäiskoulun tarjoamaa maksutonta kerhotoimintaa koulunsa oppilaille.

Ensisijaisena kevätkauden kerhoon ovat uudet kerholaiset. Kerhopaikka ilmoitetaan sähköpostitse ennen kerhon alkua.

Ennen tätä tiedot kerhon toteutumisesta sähköpostitse osoitteesta kerhokoordinaattori.hame@lastenliitto.fi

HUOM! Kerhoon mahtuu rajallinen määrä lapsia - ennakkoilmoittautuminen välttämätön!

Ilmoittautumis- ja peruutussäännöt pääset lukemaan tästä.

KERHO ON TÄYNNÄ!

Ilmoittautuminen tapahtumaan on päättynyt.

Tutustu Lastenliiton ilmoittautumis- ja peruutussääntöihin, maksu- ja toimitusehtoihin sekä tietosuojaselosteisiin

Ilmoittautumisesta lähetetään vahvistusviesti ilmoitettuun sähköpostiosoitteeseen, johon täytettävät tiedot tulevat koontina.

HUOM! Mikäli haluat valita laskutusvaihtoehdon, niin huolehdithan, että kaikki kentät kohdassa "maksajan tiedot" on täytetty.

25.1.2019 13:15 – 26.4.2019 14:30

Iittalan yhtenäiskoulu