LAHTI kädentaitokerho kevät 2019

Leirit Lahti
Ilmoittaudu mukaan

LAHTI kädentaitokerho kevät 2019

Kädentaitokerho on alakoululaisille ja esikoululaisille suunnattu monipuolinen kädentaito- ja askartelukerhon, jossa taiteillaan, tehdään käsitöitä ja tutustutaan erilaisiin kädentaitomenetelmiin. Materiaaleja käytetään monipuolisesti ja töissä hyödynnetään niin uutta kuin vanhaakin. Ohjaaja ottaa huomioon osallistujien toiveet mahdollisuuksien mukaan.

Kerhotoiminta painottuu ryhmämuotoiseen toimintaan. Kerhoon osallistuminen ei vaadi aiempaa erityisosaamista tai harrastuneisuutta.

Kädentaitokerho kokoontuu tiistaisin klo 17.30-19.00. Nuoriskeskuksella Tolppa-tilassa, osoitteessa Sammonkatu 8, Lahti.

Kerho alkaa viikolla 3 ja päättyy viikolla 17. Talvilomaviikolla kerhokertaa ei ole.

Kerhon hinta on 49€/kevätkausi.

Huomio! Maksujärjestelmä on jo muuttunut, joten ilmoittautumisen yhteydessä kerhomaksun veloittaa Collector Bank pankkipalvelu. Kerhomaksun saa myös halutessaan laskuna. Ilmoittautumisesta tulee sähköpostitse varmistus. Mikäli varmistusta ei ole tullut, ole yhteydessä kerhokoordinaattoriin; kerhokoordinaattori.hame@lastenliitto.fi.

Ilmoittautuminen mobiililaitteella saattaa olla ongelmallista, suositellaan tietokoneella ilmoittautumista.

Toteutuminen varmistetaan huoltajalle kerhokirjeellä sähköpostitse ennen kerhon alkua.

Ennen tätä tiedot kerhon toteutumisesta sähköpostitse osoitteesta kerhokoordinaattori.hame@lastenliitto.fi

HUOM! Kerhoon mahtuu rajallinen määrä lapsia - ennakkoilmoittautuminen välttämätön!

Ilmoittautumis- ja peruutussäännöt pääset lukemaan tästä.

Ilmoittautuminen tapahtumaan on päättynyt.

Tutustu Lastenliiton ilmoittautumis- ja peruutussääntöihin, maksu- ja toimitusehtoihin sekä tietosuojaselosteisiin

Ilmoittautumisesta lähetetään vahvistusviesti ilmoitettuun sähköpostiosoitteeseen, johon täytettävät tiedot tulevat koontina.

HUOM! Mikäli haluat valita laskutusvaihtoehdon, niin huolehdithan, että kaikki kentät kohdassa "maksajan tiedot" on täytetty.

15.1.2019 17:30 – 23.4.2019 19:00

Nuorisokeskus, Sammonkatu 8, Lahti