KAMU-KAMELEONTIN PUUHALEIRI Launeen perhepuistossa 7.-11.6.2021

Kamu-kameleontin puuhaleirillä pääset kokemaan yhdessä olon riemua!

Kamu-kameleontin puuhaleiri on täynnä vilskettä ja säpinää! Leiri toteutetaan Launeen perhepuistossa, missä ulkoilemme, askartelemme, pelaamme, seikkailemme ja nautimme kesäpäivistä virikkeellisessä ympäristössä!  Leiri toteutetaan pääsääntöisesti ulkona. Ohjelmaan kuuluu mm. aarteenetsintää, ulkopelejä- ja leikkejä, liikuntaa, luonnontutkailua ja retkeilyä sekä kesäistä iloittelua! Leirillä on kavereita ja paljon kivaa yhteistä tekemistä! Osa leiriohjelmasta suunnitellaan lasten kanssa heidän toiveitaan kuunnellen.

Kamu-kameleontin puuhaleiri on päiväleiri maanantaista perjantaihin klo 9-15. Leiriin sisältyy ravitseva lounas sekä välipala. Monipuolisen ohjelman lisäksi leirihinta sisältää myös ohjauksen, vakuutukset, tarvittavat materiaalit ja välineet.

Leiri järjestetään Launeen perhepuistossa, Kaarikatu 26, Lahti.

Leiri on suunnattu 7-11- vuotiaille lapsille lapsille. Myös toimeliaat 6- vuotiaat voivat osallistua leirille.

Leirin hinta on 95€. Lastenliiton jäsenille hinta on 85 €. Jäsenyydestä tarkemmin: www.lastenliitto.fi/hame/jasenyys.

Kysymykset ja tiedustelut leiriin koskien voi lähettää sähköpostitse: hame@lastenliitto.fi

HUOM! Leirille mahtuu rajallinen määrä lapsia - ennakkoilmoittautuminen välttämätön!

Tutustu Lastenliiton ilmoittautumiskäytänteisiin, maksu- ja toimitusehtoihin sekä tietosuojaselosteisiin

Tutustu ennen ilmoittautumista meidän ilmoittautumis- ja peruutussääntöihinmaksu- ja toimitusehtoihin sekä tietosuojaselosteisiin. Kiitos!

Ilmoittaudu tapahtumaan

Ilmoittautujan tiedot